Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16180
Назва: Мотивація професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання
Інші назви: Motivation of the professional development in adolescence depending on the family upbringing style
Автори: Ющенко, О.Ю.
Бібліографічний опис: Ющенко, О.Ю. Мотивацiя професiйного становлення пiдлiткiв в залежностi вiд стилю сiмейного виховання : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 053"Психологiя" за освiтньою програмою "Психологiя" / Олена Юрiївна Ющенко ; наук. кер. Ю. О. Асєєва . - ОНЕУ , 2023. - 56 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: сімейне виховання
підлітковий вік
навчальна мотивація
професійне становлення
family upbringing
adolescence
educational motivation
professional development
Короткий огляд (реферат): Випускна кваліфікаційна робота складається із двох розділів. У роботі розглядаються особливості мотивації професійного становлення підлітків в залежності від стилю сімейного виховання. Розглянуто існуючі стилі сімейного виховання. Проаналізовано психологічні особливості підліткового віку. Визначено особливості навчальної мотивації підлітків. Розглянуто поняття професійного становлення та професійного самовизначення. Проаналізовано особливості професійного становлення підлітків. В результаті емпіричного дослідження з’ясовано, що 68% родин мають гармонійний стиль сімейного виховання. Навчальна мотивація підлітків має переважно пізнавальні мотиви, мотиви отримання інформації, мотиви досягнення успіху. 100% опитуваних мають приналежність до певного типу професій. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані в наукових цілях, а також при професійні підготовці практичних психологів.
The final qualifying work consists of two sections. The work examines the peculiarities of the motivation of the professional development of teenagers, depending on the style of family upbringing. The existing styles of family education are considered. The psychological features of adolescence are analyzed. The peculiarities of educational motivation of teenagers are determined. The concepts of professional formation and professional self-determination are considered. Peculiarities of professional formation of teenagers are analyzed. As a result of empirical research, it was found that 68% of families have a harmonious family upbringing style. Educational motivation of teenagers has mainly cognitive motives, motives for obtaining information, motives for achieving success. 100% of respondents belong to a certain type of profession. The practical significance of the work is that the research materials can be used for scientific purposes, as well as for the professional training of practical psychologists.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Uschenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Ющенко.pdf239,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.