Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16212
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБерезовська, А.С.-
dc.date.accessioned2023-06-23T08:41:14Z-
dc.date.available2023-06-23T08:41:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБерезовська А.С. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на основi визначення стадiї його життєвого циклу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Алiна Сергiївна Березовська ; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2023. - 71 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Berezovska.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, досягнення конкурентної переваги, визначення стадії життєвого циклу організації, основні аспекти конкурентного аналізу. Проаналізовано основні показники поточного стану НАСК «Оранта» та визначено, що підприємство знаходиться на стадії зрілості. Запропоновано впровадження інвестиційного проекту щодо покращення маркетингової складової діяльності підприємства, що в свою чергу дає можливість удосконалити конкурентну стратегію досліджуваного підприємства та зміцнити позиції НАСК «Оранта» на ринку страхових послуг України.en_US
dc.description.abstractThe main indicators of the current state of NASK "Oranta" were analyzed and it was determined that the company is at the stage of maturity. It is proposed to implement an investment project to improve the marketing component of the enterprise, which in turn provides an opportunity to improve the competitive strategy of the enterprise under study and strengthen the position of NASK "Oranta" in the market of insurance services of Ukraine-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентна стратегіяen_US
dc.subjectконкурентна перевагаen_US
dc.subjectжиттєвий цикл підприємстваen_US
dc.subjectконкурентний аналізen_US
dc.subjectринок страхуванняen_US
dc.subjectcompetitive strategyen_US
dc.subjectcompetitive advantageen_US
dc.subjectenterprise life cycleen_US
dc.subjectcompetitive analysisen_US
dc.subjectinsurance marketen_US
dc.titleФормування конкурентної стратегії підприємства на основі визначення стадії його життєвого циклу(на прикладі НАСК «Оранта»en_US
dc.title.alternative"Formation of a competitive strategy of an enterprise based on determining the stage of its life cycle (on the example of NASK "Oranta")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Березовська А_реферат.pdf212,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.