Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16212
Назва: Формування конкурентної стратегії підприємства на основі визначення стадії його життєвого циклу(на прикладі НАСК «Оранта»
Інші назви: "Formation of a competitive strategy of an enterprise based on determining the stage of its life cycle (on the example of NASK "Oranta")
Автори: Березовська, А.С.
Бібліографічний опис: Березовська А.С. Формування конкурентної стратегiї пiдприємства на основi визначення стадiї його життєвого циклу : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Алiна Сергiївна Березовська ; наук. кер. Валентина Вiкторiвна Горбатюк . - ОНЕУ , 2023. - 71 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
життєвий цикл підприємства
конкурентний аналіз
ринок страхування
competitive strategy
competitive advantage
enterprise life cycle
competitive analysis
insurance market
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування конкурентної стратегії підприємства, досягнення конкурентної переваги, визначення стадії життєвого циклу організації, основні аспекти конкурентного аналізу. Проаналізовано основні показники поточного стану НАСК «Оранта» та визначено, що підприємство знаходиться на стадії зрілості. Запропоновано впровадження інвестиційного проекту щодо покращення маркетингової складової діяльності підприємства, що в свою чергу дає можливість удосконалити конкурентну стратегію досліджуваного підприємства та зміцнити позиції НАСК «Оранта» на ринку страхових послуг України.
The main indicators of the current state of NASK "Oranta" were analyzed and it was determined that the company is at the stage of maturity. It is proposed to implement an investment project to improve the marketing component of the enterprise, which in turn provides an opportunity to improve the competitive strategy of the enterprise under study and strengthen the position of NASK "Oranta" in the market of insurance services of Ukraine
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Berezovska.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Березовська А_реферат.pdf212,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.