Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16223
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУзун, А.С.-
dc.contributor.authorГорбатенко, О.А.-
dc.contributor.authorПіскун, А.В.-
dc.contributor.authorUzun, A.-
dc.contributor.authorHorbatenko, O.-
dc.contributor.authorPiskun, A.-
dc.date.accessioned2023-06-23T16:55:24Z-
dc.date.available2023-06-23T16:55:24Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationУзун А. С. Механізм формування конкурентних переваг будівельних компаній / А. С. Узун, О. А. Горбатенко, А. В. Піскун // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : зб. матеріалів студентської конференції (Одеса, 17 листопада, 2022 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 139-142.en_US
dc.identifier.urihttp://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16223-
dc.description.abstractФормуванняконкурентнихперевагбудівельнихкомпанійв першучергуполягає в комплексному аналізі стану ринку продуктів і послуг: визначеннізапитівспоживачів і пропозиційпрямихконкурентів.Успіхфірмина конкурентному ринкубагато в чомузалежитьвід того, чивдалосязрозумітимаркетинговуполітикусуперника, передбачатийогодії на ринку.en_US
dc.description.abstractThe formation of competitive advantages of construction companies primarily consists in a comprehensive analysis of the state of the market for products and services: determination of consumer requests and offers of direct competitors. The success of a company in a competitive market largely depends on whether it was possible to understand the competitor's marketing policy and predict its actions on the market.-
dc.language.isouken_US
dc.subjectуправлінняen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectmanagementen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.titleМеханізм формування конкурентних переваг будівельних компанійen_US
dc.title.alternativeMechanismofformationofcompetitiveadvantagesofconstructioncompaniesen_US
dc.typeConference Abstracten_US
Розташовується у зібраннях:Кафедра менеджменту організацій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Механізм формування конкурентних.pdf316,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.