Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16223
Title: Механізм формування конкурентних переваг будівельних компаній
Other Titles: Mechanismofformationofcompetitiveadvantagesofconstructioncompanies
Authors: Узун, А.С.
Горбатенко, О.А.
Піскун, А.В.
Uzun, A.
Horbatenko, O.
Piskun, A.
Citation: Узун А. С. Механізм формування конкурентних переваг будівельних компаній / А. С. Узун, О. А. Горбатенко, А. В. Піскун // Актуальні проблеми менеджменту: теоретичні і практичні аспекти : зб. матеріалів студентської конференції (Одеса, 17 листопада, 2022 р.). – Одеса : ОНЕУ, 2022. – С. 139-142.
Issue Date: 2022
Keywords: управління
підприємство
конкуренція
management
enterprise
competition
Abstract: Формуванняконкурентнихперевагбудівельнихкомпанійв першучергуполягає в комплексному аналізі стану ринку продуктів і послуг: визначеннізапитівспоживачів і пропозиційпрямихконкурентів.Успіхфірмина конкурентному ринкубагато в чомузалежитьвід того, чивдалосязрозумітимаркетинговуполітикусуперника, передбачатийогодії на ринку.
The formation of competitive advantages of construction companies primarily consists in a comprehensive analysis of the state of the market for products and services: determination of consumer requests and offers of direct competitors. The success of a company in a competitive market largely depends on whether it was possible to understand the competitor's marketing policy and predict its actions on the market.
URI: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16223
Appears in Collections:Кафедра менеджменту організацій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Механізм формування конкурентних.pdf316,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.