Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16246
Назва: Формування комунікативної політики банку (на прикладі АТ «Ощадбанк»)
Інші назви: Formation of the bank's communication policy (on the example of “JSC Oschadbank")
Автори: Поліщук, А.А.
Бібліографічний опис: Поліщук А.А. Формування комунiкативної полiтики банку : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Ангелiна Андрiївна Полiщук ; наук. кер. Ольга Сергiївна Балабаш . - ОНЕУ , 2023. - 82 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: комунікативна політика
банк
банківська галузь
communication policy
bank
banking industry
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти формування комунікативної політики Проаналізовано фінансово-господарську та комунікативну діяльність, фактори удосконалення, підвищення комунікативної політики банку. Запропоновано пропозиції щодо удосконалення комунікативної політики АТ «Ощадбанк», а саме: удосконалення роботи чат-боту Telegram
The work deals with the theoretical aspects formation of the bank's communication policy Author analysis financial, economic and communication activities, factors of improvement, enhancement of the bank's communication policy. Proposals are made to improve the communication policy of JSC "Oschadbank", namely: improvement of the Telegram chatbot.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Polischuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук_реферат.pdf348,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.