Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЩирба С.П.-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:50:24Z-
dc.date.available2023-06-26T08:50:24Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЩирба С.П. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства на ринку рекламних послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Станiслав Петрович Щирба ; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко . - ОНЕУ , 2023. - 59 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Schirba.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємств сфери послуг, зокрема їх сутність та класифікація, а також процес формування конкурентних переваг підприємств сфери послуг. Проаналізовано ринок рекламних послуг України, проведено дослідження фінансового стану підприємства, оцінено його конкурентоспроможність. Запропоновано заходи щодо посилення конкурентних переваг, зокрема відкриття власної друкарні для більш швидкого та досконалого виконання замовлень клієнтів.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of the formation of competitive advantages of service sector enterprises, in particular their essence and classification, as well as the process of formation of competitive advantages of service sector enterprises. The market of advertising services of Ukraine was analyzed, the financial condition of the company was studied, and its competitiveness was assessed. Measures were proposed to strengthen competitive advantages, in particular, the opening of its own printing house for faster and perfect fulfillment of customer orders.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectконкурентні перевагиen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectринок рекламних послугen_US
dc.subjectбагатокутник конкурентоспроможностіen_US
dc.subjectкарта стратегічних групen_US
dc.subjectcompetitive advantagesen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectmarket of advertising servicesen_US
dc.subjectpolygon of competitivenessen_US
dc.subjectmap of strategic groupsen_US
dc.titleУправління конкурентними перевагами підприємства на ринку рекламних послугen_US
dc.title.alternativeManagement of competitive advantages of the enterprise in the market of advertising servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щирба_реферат.pdf227,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.