Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16250
Title: Управління конкурентними перевагами підприємства на ринку рекламних послуг
Other Titles: Management of competitive advantages of the enterprise in the market of advertising services
Authors: Щирба С.П.
Citation: Щирба С.П. Управлiння конкурентними перевагами пiдприємства на ринку рекламних послуг : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Станiслав Петрович Щирба ; наук. кер. Юлiя Валентинiвна Карпенко . - ОНЕУ , 2023. - 59 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: конкурентні переваги
конкурентоспроможність
ринок рекламних послуг
багатокутник конкурентоспроможності
карта стратегічних груп
competitive advantages
competitiveness
market of advertising services
polygon of competitiveness
map of strategic groups
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємств сфери послуг, зокрема їх сутність та класифікація, а також процес формування конкурентних переваг підприємств сфери послуг. Проаналізовано ринок рекламних послуг України, проведено дослідження фінансового стану підприємства, оцінено його конкурентоспроможність. Запропоновано заходи щодо посилення конкурентних переваг, зокрема відкриття власної друкарні для більш швидкого та досконалого виконання замовлень клієнтів.
The paper examines the theoretical foundations of the formation of competitive advantages of service sector enterprises, in particular their essence and classification, as well as the process of formation of competitive advantages of service sector enterprises. The market of advertising services of Ukraine was analyzed, the financial condition of the company was studied, and its competitiveness was assessed. Measures were proposed to strengthen competitive advantages, in particular, the opening of its own printing house for faster and perfect fulfillment of customer orders.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Schirba.pdf
Appears in Collections:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Щирба_реферат.pdf227,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.