Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16251
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабчук, Д.В.-
dc.date.accessioned2023-06-26T08:56:49Z-
dc.date.available2023-06-26T08:56:49Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБабчук, Д.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства громадського харчування : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Денис Вiталiйович Бабчук ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2023. - 48 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Babchuk.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства, наведені основні їх класифікації та проаналізовано алгоритм вибору стратегії. Проведено аналіз громадського харчування в Україні. Вивчено основні відомості про підприємство та розраховані фінансові показники. Проаналізовані конкуренти підприємства та головні переваги. Запропоновано підприємству наступні заходи: зміну частини постачальників сировини; переатестацію знань працівників про калькуляцію страв та напоїв; перевірку та покращення прийому та обліку постачальної сировини; зменшення кількості адміністраторів на підприємстві з 6 чоловік до 4, для зменшення адміністративних витрат; зменшення або переорієнтація витрат на ведення соціальних мереж. Розрахована економічна ефективність даних заходів, чим доведено їх доцільність.en_US
dc.description.abstractThe article considers the theoretical foundations of formation of the enterprise development strategy, provides main classifications of them and analyses the algorithm of strategy selection. An analysis of public catering in Ukraine has been carried out. It studies basic information about the enterprise and calculates financial indicators. Competitors of the enterprise and its main advantages are analysed. The following measures were proposed to the enterprise: change of part of the suppliers of raw materials; re-certification of employees' knowledge about the calculation of meals and drinks; checking and improving the reception and accounting of raw materials; reducing the number of administrators at the enterprise from 6 to 4, to reduce administrative costs; reduction or reorientation of costs for maintaining social networks. The economic efficiency of these measures is calculated, which proves their feasibility.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectбазові стратегіїen_US
dc.subjectгромадське харчуванняen_US
dc.subjectприбутокen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectbasic strategiesen_US
dc.subjectcateringen_US
dc.subjectprofiten_US
dc.titleФормування стратегії розвитку підприємства громадського харчуванняen_US
dc.title.alternativeFormation of a development strategy of a public catering enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бабчук_Реферат.pdf158,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.