Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16251
Назва: | Формування стратегії розвитку підприємства громадського харчування |
Інші назви: | Formation of a development strategy of a public catering enterprise |
Автори: | Бабчук, Д.В. |
Бібліографічний опис: | Бабчук, Д.В. Формування стратегiї розвитку пiдприємства громадського харчування : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 073 "Менеджмент" за освiтньою програмою "Менеджмент органiзацiй" / Денис Вiталiйович Бабчук ; наук. кер. Альона Валерiївна Пiскун . - ОНЕУ , 2023. - 48 с. |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Одеський національний економічний університет |
Ключові слова: | стратегія базові стратегії громадське харчування прибуток strategy basic strategies catering profit |
Короткий огляд (реферат): | У роботі розглядаються теоретичні основи формування стратегії розвитку підприємства, наведені основні їх класифікації та проаналізовано алгоритм вибору стратегії.
Проведено аналіз громадського харчування в Україні. Вивчено основні відомості про підприємство та розраховані фінансові показники. Проаналізовані конкуренти підприємства та головні переваги.
Запропоновано підприємству наступні заходи: зміну частини постачальників сировини; переатестацію знань працівників про калькуляцію страв та напоїв; перевірку та покращення прийому та обліку постачальної сировини; зменшення кількості адміністраторів на підприємстві з 6 чоловік до 4, для зменшення адміністративних витрат; зменшення або переорієнтація витрат на ведення соціальних мереж. Розрахована економічна ефективність даних заходів, чим доведено їх доцільність. The article considers the theoretical foundations of formation of the enterprise development strategy, provides main classifications of them and analyses the algorithm of strategy selection. An analysis of public catering in Ukraine has been carried out. It studies basic information about the enterprise and calculates financial indicators. Competitors of the enterprise and its main advantages are analysed. The following measures were proposed to the enterprise: change of part of the suppliers of raw materials; re-certification of employees' knowledge about the calculation of meals and drinks; checking and improving the reception and accounting of raw materials; reducing the number of administrators at the enterprise from 6 to 4, to reduce administrative costs; reduction or reorientation of costs for maintaining social networks. The economic efficiency of these measures is calculated, which proves their feasibility. |
Опис: | ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://local.lib/diploma/2023Babchuk.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Факультет менеджменту, обліку та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бабчук_Реферат.pdf | 158,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.