Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16292
Назва: The role of business communication in the process of company human resources management
Інші назви: Роль бізнес-комунікації в процесі управління людськими ресурсами компанії
Автори: Rekun, G.
Prus, Y.
Рекун, Г.П.
Прус, Ю.І.
Бібліографічний опис: Rekun G. The role of business communication in the process of company human resources management / G. Rekun, Y. Prus // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 11-12 (300-301). – С. 57-63.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID: 0000-0002-1734-7364
ORCID: 0000-0003-0320-0131
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-11-12-300-301-57-63
Ключові слова: business communications
communication interaction
communication management
communication strategy
human resources management.
бізнес-комунікація
комунікаційна взаємодія
комунікаційний менеджмент
комунікаційна стратегія
управління людськими ресурсами
Короткий огляд (реферат): The aim of article is to substantiate the expediency of considering business communication as an integrating component of the personnel management system of a modern organization, the definition of the role and place of business communication in the personnel management system, its optimal means, forms and channels of implementation to enhance the effective use of human resources capacity of the company. The article considers the essence and importance of business communications as one of the components of the management process, the main problems of communications in modern organizations in the implementation of the personnel management process. The analysis of the influence of intracorporate communications on the personnel management system of the company is carried out. It was revealed that intracorporate communications is one of the many important factors that directly affect the productivity and motivation of employees in the company. Formation and improvement of the internal corporate communications system, effective use of internal communications tools in personnel management contribute to building a strong HR brand that ensures the company’s stability and success.
Метою статті є обґрунтування доцільності розгляду бізнес-комунікації як інтегруючої складової системи управління персоналом сучасної компанії, визначення ролі та місця бізнес-комунікації у системі управління персоналом, її оптимальних засобів, форм та каналів реалізації з метою підвищення ефективності використання кадрового потенціалу. У статті розглянуто сутність та важливість бізнес-комунікацій як однієї зі складових процесу управлінської діяльності, основні проблеми комунікації у сучасних компаніях при реалізації процесу управління персоналом. Проведено аналіз впливу внутрішньо корпоративних комунікацій на систему управління персоналом. Встановлено, що внутрішньо корпоративні комунікації – один з багатьох чинників, які напряму впливають на продуктивність та мотивацію працівників у компанії. Сформовано системне уявлення про організаційні комунікації. Запропоновано механізм управління комунікаціями в організації, який складається з декількох етапів: оцінка організаційних комунікацій, розробка комунікаційної стратегії, реалізація комунікаційної стратегії, оцінка ефективності комунікаційних заходів. Доведено, що задля досягнення високих результатів комерційної діяльності практично будь-якого виду необхідно володіти певним набором уявлень, знань, відомостей щодо принципів ділового спілкування. Встановлено взаємозалежність напрямів діяльності у сфері управління персоналом та цільових орієнтирів застосування комунікаційної взаємодії. Розкрито сутність комунікаційної взаємодії у зовнішньому та внутрішньому середовищі у процесі управління персоналом компанії. Формування та вдосконалення внутрішньо корпоративних комунікацій, ефективне використання інструментів внутрішніх комунікацій в управлінні персоналом сприяє побудові міцного HR-бренду, який забезпечує компанії стабільність та успіх.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16292
Інші ідентифікатори: УДК 338.2
JEL Classification: M120, M540
Розташовується у зібраннях:№11-12 (300-301)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
57-63.pdf780,75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.