Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16295
Назва: Антикризові заходи щодо розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств у сфері авіації
Інші назви: Anti-crisis measures for the development of foreign economic activities of enterprises in the field of aviation
Автори: Євтушенко, В.А.
Дячек, О.Ю.
Yevtushenko, V.
Diachek, O.
Бібліографічний опис: Євтушенко В. А. Антикризові заходи щодо розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємств у сфері авіації / В. А. Євтушенко, О. Ю. Дячек // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 11-12 (300-301). – С. 82-88.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID ID: 0000-0002-7764-2277
ORCID ID: 0000-0002-7285-6401
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-11-12-300-301-82-88
Ключові слова: антикризові заходи
зовнішньоекономічна діяльність
показники ефективності
anti-crisis measures
foreign economic activity
performance indicators
Короткий огляд (реферат): Мета статті – узагальнити розробку та обґрунтувати рекомендації щодо удосконалення стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. У дослідженні було використано як загальнонаукові методи дослідження, такі як аналіз та синтез для аналізу даних та формування висновків, індукція – формування системи прийняття рішень щодо зовнішньоекономічної діяльності підприємства, зведення та групування – для формування таблиць, наукового узагальнення – для авторського узагальнення причин того чи іншого змінення показника господарської діяльності підприємства, методи збору первинної інформації для оцінки господарської діяльності підприємства та його фінансового стану, статистичного спостереження – для визначення тенденцій розвитку зовнішньоекономічної діяльності, графічний – для наглядного представлення показників господарської діяльності підприємств, методики прийняття рішень щодо удосконалення зовнішньоекономічної діяльності, а також програмне забезпечення для розрахунків. В результаті проведеного дослідження нами було розкрито теоретичні основи стратегії підприємства, її види та взаємозв’язок останніх, проаналізовано та узагальнено алгоритм розробки стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства, проаналізовано та узагальнено алгоритм втілення стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства, розроблено необхідні корегування генеральної стратегії розвитку підприємства, сформовано алгоритм з безперервної реалізації стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства. Практична значимість полягає у можливості застосування рекомендацій щодо удосконалення стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства, відповідно до яких пропонується зробити певні корегування та сформувати алгоритм безперервної реалізації стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Purpose. The goal is to generalize the development and substantiate recommendations for improving the strategy of the enterprise's foreign economic activity. Method. The research used both general scientific research methods, such as analysis and synthesis for analyzing data and forming conclusions, induction - forming a decision-making system regarding the enterprise's foreign economic activity, summary and grouping - for forming tables, scientific generalization - for the author's generalization of the reasons for this or that changing the indicator of the economic activity of the enterprise, methods of collecting primary information to assess the economic activity of the enterprise and its financial condition, statistical observation - to determine trends in the development of foreign economic activity. Graphical - for visual presentation of indicators of economic activity of enterprises, decision-making methods for improving foreign economic activity, as well as software for calculations. Results. As a result of the research, we revealed the theoretical foundations of the company's strategy, its types and their interrelationships, analyzed and summarized the algorithm for developing the company's foreign economic activity strategy, analyzed and summarized the algorithm for implementing the company's foreign economic activity strategy, developed the necessary adjustments to the general strategy of the company's development, and formed an algorithm from the continuous implementation of the strategy of the enterprise's foreign economic activity. Practical importance. The practical significance lies in the possibility of applying recommendations for improving the strategy of the enterprise's foreign economic activity, according to which it is proposed to make appropriate adjustments and an algorithm for the continuous implementation of the strategy of the enterprise's foreign economic activity has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16295
Інші ідентифікатори: УДК 658:005.332.4
JEL Classification: L100
Розташовується у зібраннях:№11-12 (300-301)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82-88.pdf843,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.