Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16299
Назва: Конкурентоспроможність та інноваційний розвиток підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу
Інші назви: Competitiveness and innovative development of enterprises in the hospitality industry and tourism business
Автори: Носирєв, О.О.
Nosyriev, O.
Бібліографічний опис: Носирєв О. О. Конкурентоспроможність та інноваційний розвиток підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу / О. О. Носирєв // Науковий вісник Одеського національного економічного університету: збірник наукових праць; за ред.: В.В. Коваленко (голов. ред.). (ISSN 2409-9260). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2022. – № 11-12 (300-301). – С. 110-122.
Дата публікації: 2022
Видавництво: Одеський національний економічний університет
ORCID: ORCID:0000-0003-4089-3336
Ідентифікатор DOI: DOI:10.32680/2409-9260-2022-11-12-300-301-110-122
Ключові слова: конкурентоспроможність
інноваційний розвиток
готельно-ресторанний бізнес
туристичний бізнес
індустрія гостинності
competitiveness
innovative development
hotel and restaurant business
tourist business
hospitality industry
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено питання сучасного стану та тенденцій розвитку підприємств індустрії гостинності. Мета дослідження полягає у розробці стратегічних напрямів підвищення конкурентоспроможності та інноваційного розвитку підприємств готельно-ресторанного і туристичного бізнесу в умовах сучасних соціально-економічних трансформацій та викликів. В умовах сучасних соціально-економічних трансформацій особливої важливості та значущості набуває розробка ефективних підходів до формування та нарощування конкурентних переваг підприємствами індустрії гостинності та туризму з урахуванням тенденцій розвитку світової економіки, що дозволить у майбутньому успішно протистояти конкуренції на міжнародному ринку. З використанням принципів системного підходу, методики узагальнення та критичного аналізу доведено, що розвиток індустрії гостинності як один із найбільш соціально важливих складників сфери послуг у сучасних кризових умовах надає змогу згладити нерівномірності функціонування економічних систем різних рівнів та забезпечити швидке відновлення їх у післякризових умовах. Конкурентоспроможність підприємств індустрії гостинності та в цілому туристичного бізнесу визначається як багатовимірна характеристика, яка відображає здатність підприємства та бізнесу як системи динамічно реагувати на зміни ринкової ситуації, щоб підтримувати домінування над іншими суб'єктами господарювання. Обґрунтовано, що підвищення конкурентоспроможності готельно ресторанного та туристичного продукту можна досягти впровадженням інноваційних гостинних послуг та технологій обслуговування. За результатом проведеного дослідження зроблено висновки, що одним з найважливіших напрямків формування стратегічних конкурентних переваг в готельно-ресторанному та туристичному бізнесі є надання послуг вищої якості, як порівняти з конкурентними аналогами. Для посилення конкурентних переваг індустрії гостинності важливим є вироблення організаційних схем реалізації регіональної політики у цій сфері щодо готельно-ресторанних та туристичних підприємств.
The article covers the current state and development trends of hospitality industry enterprises. The purpose of the study is to develop strategic directions for increasing competitiveness and innovative development of hotel-restaurant and tourist business enterprises in the conditions of modern socio-economic transformations and challenges. In the conditions of modern socio-economic transformations, the development of effective approaches to the formation and increase of competitive advantages by enterprises of the hospitality and tourism industry, taking into account the trends of the development of the world economy, is gaining special importance and significance, which will allow them to successfully face competition on the international market in the future. Using the principles of the system approach, the method of generalization and critical analysis, it has been proven that the development of the hospitality industry as one of the most socially important components of the service sector in modern crisis conditions makes it possible to smooth out the uneven functioning of economic systems at various levels and ensure their rapid recovery in post-crisis conditions. The competitiveness of enterprises in the hospitality industry and tourism business as a whole is a multi-vector characteristic that reflects the ability of the enterprise and business as a system to dynamically respond to changes in the market situation in order to maintain dominance over other business entities. It is substantiated that increasing the competitiveness of the hotel-restaurant and tourist product can be achieved by the introduction of innovative hospitality services and service technologies. Based on the results of the conducted research, it was concluded that one of the most important directions for the formation of strategic competitive advantages in the hotel-restaurant and tourism business is the provision of higher quality services compared to competitive counterparts. In order to strengthen the competitive advantages of the hospitality industry, it is important to develop organizational schemes for the implementation of regional policy in this area in relation to hotel, restaurant and tourist enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16299
Інші ідентифікатори: УДК 338.46:338.48
JEL Classification: М210, L830
Розташовується у зібраннях:№11-12 (300-301)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-122.pdf861,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.