Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16331
Title: | Адаптація освітнього процесу до нової реальності в умовах діджиталізації |
Other Titles: | Adaptation of the educational process to the new reality in the conditions of digitalization |
Authors: | Сухова, Т.Л. Sukhova, T. |
Citation: | Сухова Т.Л. Адаптація освітнього процесу до нової реальності в умовах діджиталізації / Т.Л. Сухова // «Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку»: Зб. матеріалів VI Міжнар. наук.-метод. конф. (Одеса, 21-22 лютого 2023 р.). – Одеса: ОНЕУ, 2023. – С. 211–213. |
Issue Date: | 2023 |
Keywords: | цифрова економіка інформаційні технології діджиталізація digital economy Information Technology digitization |
Abstract: | В умовах переходу суспільства до цифрової економіки, глобалізації, розвитку
інформаційних технологій трансформується та сучасна освіта. Цифровізація вищої освіти у
зв'язку із поширенням пандемії COVID-19, а потім і воєнного стану, стала розвиватися швидше,
ніж раніше, темпами, вимагаючи багато в чому самостійного, опосередкованого технічними
пристроями зв'язку взаємодії у навчальному процесі. Формуючи гібридну, а нерідко повністю
віртуалізовану реальність освоєння під час навчання необхідних компетенцій, вона призвела до
необхідності досягнення вищого рівня майстерності у використанні інформаційно-
комунікаційних технологій (ІКТ) не лише студентами, а й викладачами, що розгорнула весь
спектр можливостей більш автоматизованої взаємодії між учасниками, визначила за рахунок
дистанційного досвіду зміна їхніх взаємин In the conditions of society's transition to the digital economy, globalization, development Information technology is transforming and modern education. Digitization of higher education in in connection with the spread of the COVID-19 pandemic, and then martial law, began to develop faster, than before, paces, requiring in many respects independent, mediated by technical communication devices of interaction in the educational process. Forming a hybrid, and often completely the virtual reality of mastering the necessary competencies during training, it led to the need to achieve a higher level of mastery in the use of information communication technologies (ICT) not only by students, but also by teachers, which spread the whole range of opportunities for more automated interaction between participants, determined at the expense distance experience changes in their relationships |
URI: | http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16331 |
Appears in Collections: | Кафедра загальної економічної теорії і економічної політики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
211-213.pdf | 133,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.