Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБратінов, Д.О.-
dc.date.accessioned2023-07-27T07:37:53Z-
dc.date.available2023-07-27T07:37:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБратінов Д.О. Використання iнструментiв SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелiв (на прикладi студентського табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Дмитро Олександрович Братiнов ; наук. кер. Янiслава Євгенiвна Гончаренко. - ОНЕУ, 2023. - 62 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Bratinov.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів. Предметом дослідження є науково-практичні питання використання інструментів SMM для просування послуг курортних готелів на прикладі студентського табору «Економіст». Метою роботи є розробка шляхів використання інструментів SMM для просування послуг студентського табору «Економіст». У роботі проаналізовано сутність SMM, виявлено інструменти просування SMM підприємств готельного бізнесу. Аналізується просування студентського табору «Економіст». Оцінюється ефективність проведення запропонованих заходів для просування студентського табору «Економіст». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходівen_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of using SMM tools to promote the services of resort hotels. The subject of the study is scientific and practical issues of using SMM tools to promote the services of resort hotels on the example of the Economist student camp. The purpose of the work is to develop ways of using SMM tools to promote the services of the Economist student camp. The work analyzed the essence of SMM marketing, revealed the tools of SMM promotion of hotel business enterprises. The promotion of the student camp "Economist" is analyzed. The effectiveness of the proposed activities for the promotion of the Economist student camp is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectстудентський табірen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectЕкономістen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectSMMen_US
dc.subjectstudent campen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectEconomisten_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.titleВикористання інструментів SMM-маркетингу для просування послуг курортних готелів (на прикладі студентського табору «Економіст»)en_US
dc.title.alternativeUsing SMM-marketing tools to promote resort hotel services (on the example of the Economist student camp)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Братінов.pdf537,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.