Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16337
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВасюта, А.В.-
dc.date.accessioned2023-07-27T07:44:56Z-
dc.date.available2023-07-27T07:44:56Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВасюта А.В. Удосконалення маркетингової дiяльностi (на прикладi готелю "Центральний" м. Черкаси) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Алiна Вадимiвна Васюта ; наук. кер. Iгор Васильович Лебедєв. - ОНЕУ, 2023. - 65 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Vasuta.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес удосконалення маркетингової діяльності готельного підприємства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». Метою роботи є розробка шляхів удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». У роботі проаналізовано сутність та походження поняття маркетингова діяльність, виявлено фактори, що впливають на удосконалення маркетингової діяльності підприємств готельного бізнесу. Аналізується надання послуг у готелі «Центральний» м. Черкаси. Оцінюється ефективність впровадження пропонованих заходів щодо удосконалення маркетингової діяльності готелю «Центральний». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of research is the process of improving the marketing activity of a hotel enterprise. The subject of the study is the scientific and practical issues of improving the marketing activities of the "Central" hotel. The purpose of the work is to develop ways to improve the marketing activities of the "Central" hotel. The work analyzed the essence and origin of the concept of marketing activity, identified factors influencing the improvement of marketing activity of hotel business enterprises. The provision of services at the "Centralny" hotel in Cherkasy is analyzed. The effectiveness of the implementation of the proposed measures to improve the marketing activities of the "Central" hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subjectготель «Центральний»en_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subjectCentral hotelen_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності (на прикладі готелю «Центральний» м. Черкаси)en_US
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities (on the example of the hotel «Central» in Cherkasy)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Appears in Collections:Факультет міжнародної економіки*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат_Васюта.pdf247,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.