Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16340
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГерштман, Т.-
dc.date.accessioned2023-07-27T08:01:31Z-
dc.date.available2023-07-27T08:01:31Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationГерштман Т. Напрями удосконалення обслуговування в спецiалiзованих закладах розмiщення (на прикладi СТ "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Таль Герштман. - ОНЕУ, 2023. - 66 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Gershtman.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі розглядаються науково-теоретичні та практичні підходи щодо удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення. Надано загальну характеристику СТ «Економіст», проведено аналіз господарської діяльності, проведено оцінювання конкурентоспроможності рекреаційних послуг та стану обслуговування споживачів в студентському таборі. Розроблено та обґрунтовано пропозиції щодо вдосконалення обслуговування споживачів послуг в СТ «Економіст», підвищення якості сервісу в службі прийому та розміщення табору. Проведено економічне обґрунтування щодо доцільності придбання сканеру паспортів ARH COMBO Smart для підвищення якості обслуговування споживачів в службі прийому та розміщення табору.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The work examines scientific and theoretical approaches to improving service in specialized accommodation facilities. The general characteristics of SC "Economist" were given, an analysis of economic activity was carried out, an assessment of the competitiveness of recreational services and the state of consumer service in the student camp was given. Proposals for improving the service to consumers of services at SC "Economist", improving the quality of service in the reception service and accommodation of the camp were developed and substantiated. An economic justification was conducted regarding the feasibility of purchasing the ARH COMBO Smart passport scanner to improve the quality of customer service in the camp reception and accommodation service.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectспеціалізовані заклади розміщенняen_US
dc.subjectзонування територійen_US
dc.subjectрекреаційні ресурсиen_US
dc.subjectспортивно-оздоровчі послугиen_US
dc.subjectекономічна ефективністьen_US
dc.subjectсфера обслуговуванняen_US
dc.subjectspecialized accommodation facilitiesen_US
dc.subjectOdesa regionen_US
dc.subjectzoning of territoriesen_US
dc.subjectrecreational resourcesen_US
dc.subjectsports and health servicesen_US
dc.subjecteconomic efficiencyen_US
dc.subjectservice sphereen_US
dc.titleНапрями удосконалення обслуговування в спеціалізованих закладах розміщення (на прикладі СТ «Економіст»)en_US
dc.title.alternativeDirections for improving service in specialized accommodation facilities (on the example of SC "Economist")en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Герштман_ реферат.pdf422,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.