Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16344
Назва: Інтернет-маркетинг підприємств готельного господарства (на прикладі Ribas Hotels Group)
Інші назви: Internet marketing of hotel enterprises (on the example of Ribas Hotels Group)
Автори: Данилова, В.О.
Бібліографічний опис: Данилова В.О. Iнтернет-маркетинг пiдприємств готельного господарства (на прикладi Ribas Hotels Group) : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Вiра Олексiївна Данилова ; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: інтернет-маркетинг
готельна мережа
Ribas Hotels Group
удосконалення
Internet marketing
hotel chain
improvement
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес впровадження інтернет-маркетингу на підприємствах готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження інтернет-маркетингу на підприємствах готельного господарства на прикладі Ribas Hotels Group. Метою роботи є генерація шляхів розвитку інтернет-маркетингу готельною мережею Ribas Hotels Group. У роботі було розглянуто поняття інтернет-маркетинг, висвітлені інструменти інтернет-маркетингу готельного господарства та наведено досвід застосування маркетингових прийомів готельними підприємствами у мережі Internet. Досліджено діяльність Ribas Hotels Group. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження пропозицій щодо удосконалення інтернет-маркетингу готельної мережі Ribas Hotels Group. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of implementing Internet marketing at hotel enterprises. The subject of the study is the scientific and practical issues of the implementation of Internet marketing at hotel enterprises, using the example of Ribas Hotels Group. The purpose of the work is to generate ways to develop internet marketing by the Ribas Hotels Group hotel chain. The paper considered the concept of Internet marketing, highlighted the tools of Internet marketing of the hotel industry, and provided the experience of using marketing techniques by hotel enterprises on the Internet. The activity of Ribas Hotels Group was studied. Based on the results of the study, the feasibility of implementing proposals for improving the Internet marketing of the Ribas Hotels Group hotel chain was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Danilova.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Данилова.pdf298,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.