Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16346
Назва: Шляхи підвищення ефективності діяльності туристичних підприємств у сфері молодіжного туризму (на прикладі ТОВ «ТУР ДЕ СВІТ)
Інші назви: Ways to increase the effectiveness of tourism enterprises in the sphere of youth tourism (by example of TYR DE SVIT LLC)
Автори: Демидюк, О.В.
Бібліографічний опис: Демидюк О.В. Шляхи пiдвищення ефективностi дiяльностi туристичних пiдприємств у сферi молодiжного туризму (на прикладi ТОВ "ТУР де Свiт") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Олена Володимирiвна Демидюк ; наук. кер. Володимир Якович Павлоцький. - ОНЕУ, 2023. - 66 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: молодіжний туризм
операційна діяльність туристичного підприємства
рентабельність
змінні витрати
постійні витрати
точка беззбитковості
youth tourism
operational activity of a tourist enterprise
profitability
variable costs
fixed costs
break-even point
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. У роботі досліджуються теоретичні аспекти молодіжного туризму в Україні та світі. Викладено специфіку, види подорожей, вікові категорії та особливості молодіжного туризму. Проаналізовано ринковий сегмент молодіжного туризму. Представлено характеристику туристичного агентства «ТУР ДЕ СВІТ». Проведено аналіз структури, динаміки прибутку підприємства, та оцінено ефективність фінансової діяльності ТА «ТУР ДЕ СВІТ». У третьому розділі роботи був запропонований новий молодіжний тур «Карпатські пригоди». Розроблено маршрут туру, та проведено калькуляцію витрат на цей продукт. Доведено ефективність включення даного туру до продуктового асортименту туристичного підприємства «ТУР ДЕ СВІТ».
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The paper examines the theoretical aspects of youth tourism in Ukraine and the world. The specifics, types of travel, age categories and features of youth tourism are outlined. The market segment of youth tourism is analyzed. The characteristics of the tourist agency «TYR DE SVIT» are presented. An analysis of the structure and dynamics of the company's profit was carried out, and the effectiveness of the financial activities of TA «TYR DE SVIT» was evaluated. In the third section of the work, a new youth tour "Carpathian Adventures" was proposed. The tour route was developed, and the costs for this product were calculated. The effectiveness of including this tour in the product range of the tourist company «TYR DE SVIT» has been proven.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Demiduk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демидюк_реферат.pdf524,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.