Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16347
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Я.С.-
dc.date.accessioned2023-07-28T07:16:16Z-
dc.date.available2023-07-28T07:16:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІванова Я.С. Шляхи пiдвищення якостi обслуговування на пiдприємствi ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Avenue 25") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Яна Сергiївна Iванова ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 79 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023IvanovaY.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractвикористаних джерел та додатків. Об’єкт дослідження – забезпечення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства. Предметом дослідження є шляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства «Avenue 25». Метою роботи є дослідження теоретичних та практичних засад підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства «Avenue 25». У роботі проаналізовано загальні поняття, критерії та шляхи підвищення якості обслуговування в ресторанному господарстві. Аналізується якість обслуговування в закладі «Avenue 25». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства «Avenue 25». За результатами дослідження обґрунтована економічна ефективність розроблених заходів.en_US
dc.description.abstractThe qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions, list of sources used and applications. The research object is ensuring the quality of service in the restaurant industry enterprise. The subject of the research is the ways to improve the quality of service in the «Avenue 25» restaurant. The aim is to research the theoretical and practical foundations for improving the quality of service in the «Avenue 25» restaurant, in the field of restaurant management. In this work the general concepts, criteria, and approaches to improving the quality of service in the restaurant industry. The quality of service at «Avenue 25» establishment is examined. The effectiveness of the proposed for improving the quality of service at the «Avenue 25» restaurant is evaluated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectпідприємство ресторанного господарстваen_US
dc.subjectякість обслуговуванняen_US
dc.subjectшляхи покращення обслуговуванняen_US
dc.subjectоцінка якості обслуговуванняen_US
dc.subjectклієнтозорієнтованістьen_US
dc.subjectrestaurant industry enterpriseen_US
dc.subjectservice qualityen_US
dc.subjectways to improve serviceen_US
dc.subjectevaluation of servicequalityen_US
dc.titleШляхи підвищення якості обслуговування на підприємстві ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Avenue 25»)en_US
dc.title.alternativeWays to improve quality in the restaurant industry (on the example of «Avenue 25» restaurant)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Іванова.pdf388,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.