Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16351
Назва: Удосконалення комплексу маркетингу туристичного підприємства (на прикладі табору «Економіст»)
Інші назви: Improving the marketing complex of a tourist enterprise (on the example of the Economist camp)
Автори: Лисенко, А.В.
Бібліографічний опис: Лисенко А.В. Удосконалення комплексу маркетингу туристичного пiдприємства (на прикладi табору "Економiст") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Анна Володимирiвна Лисенко ; наук. кер. Наталя Валерiївна Нєчева. - ОНЕУ, 2023. - 71 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
студентський табір
туризм
реклама
стратегія
marketing
student camp
tourism
advertising
strategy
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядається процес просування туристичного продукту, засоби та основні етапи просування; вивчено елементи комплексу комунікацій: стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рілейшнз, прямий маркетинг; досліджено рекламу як засіб просування туристичного продукту, її основні принципи та функції; Дано загальну характеристику табору «Економіст»; Визначено організацію маркетингової діяльності табору «Економіст»; проаналізовано рекламну стратегію табору «Економіст»; Досліджено використання маркетингу у соціальних мережах (Social Media Marketing) як дієвий спосіб просування туристичних послуг у таборі «Економіст»; дано загальні рекомендації для удосконалення управління рекламною діяльністю табору «Економіст».
The work examines the process of promoting a tourist product, means and main stages of promotion; the elements of the communications complex were studied: sales promotion, personal selling, public relations, direct marketing; advertising as a means of promoting a tourist product, its main principles and functions were investigated; A general description of the "Economist" camp is given; The organization of marketing activities of the "Economist" camp was determined; the advertising strategy of the "Economist" camp was analyzed; The use of marketing in social networks (Social Media Marketing) as an effective way of promoting tourist services in the "Economist" camp was studied; general recommendations are given for improving the management of advertising activities of the "Economist" camp.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Lysenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Лисенко.pdf446,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.