Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16357
Назва: Шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму на прикладі «Аккорд-тур»
Інші назви: Ways of digitalization services enterprises in the field of tourism"of tourism" of tourism" of tourism"of tourism
Автори: Паламарчук, В.В.
Бібліографічний опис: Паламарчук В.В. Шляхи цифровiзацiї послуг пiдприємств сфери туризму на прикладі «Аккорд-тур»: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Веронiка Володимирiвна Паламарчук ; наук. кер. Роман Сергiйович Козловський. - ОНЕУ, 2023. - 58 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туризм
цифровізація
туристичне підприємство
туристична послуга
tourism
digitalization
tourist enterprise
service.
Короткий огляд (реферат): Предметом дослідження є шляхи цифровізації послуг підприємств сфери туризму. Метою роботи є дослідження шляхів цифровізації послуг підприємств сфери туризму з метою поліпшення якості обслуговування та підвищення конкурентоспроможності. У роботі проаналізовано загальні поняття та особливості цифровізації підприємств сфери туризму. Вивчено сучасні технології та інноваційні практики, які можуть бути впроваджені у галузі туризму для задоволення потреб туристів та оптимізації бізнес-процесів. Досліджено основні напрями цифровізації в сфері туризму, зокрема онлайн-бронювання та планування подорожей, використання мобільних додатків, соціальних медіа, віртуальної та доповненої реальності. Визначено вплив цифровізації на взаємодію з клієнтами, покращення маркетингових стратегій та створення персоналізованих туристичних пропозицій. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів туристичного підприємства Akkord Tour. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток діджиталізації.
The subject of the study is the ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism. The purpose of the work is to research the ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism in order to improve the quality of service and increase competitiveness. The work analyzes general concepts and features of digitization of enterprises in the field of tourism. Modern technologies and innovative practices that can be implemented in the field of tourism to meet the needs of tourists and optimize business processes are studied. The main directions of digitalization in the field of tourism, in particular, online booking and travel planning, the use of mobile applications, social media, virtual and augmented reality, have been studied. The impact of digitalization on interaction with customers, improvement of marketing strategies and creation of personalized travel offers is determined. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above is substantiated events of the tourist enterprise Akkord Tour. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of digitalization. The subject of the study is the ways of digitalization of services of tourism enterprises. The purpose of the work is to research the ways of digitalization of services of enterprises in the field of tourism in order to improve the quality of service and increase competitiveness. The work analyzes general concepts and features of digitization of enterprises in the field of tourism. Modern technologies and innovative practices that can be implemented in the field of tourism to meet the needs of tourists and optimize business processes are studied. The main directions of digitalization in the field of tourism, in particular, online booking and travel planning, the use of mobile applications, social media, virtual and augmented reality, have been studied. The impact of digitalization on interaction with customers, improvement of marketing strategies and creation of personalized travel offers is determined. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the above is substantiated events of the tourist enterprise Akkord Tour. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of digitalization.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Palamarchuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Паламарчук.pdf205,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.