Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16361
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРибалка, А.О.-
dc.date.accessioned2023-07-31T07:24:11Z-
dc.date.available2023-07-31T07:24:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРибалка А.О. Удосконалення маркетингової продуктової полiтики туристичного пiдприємства (на прикладi ТОВ Агентство "Пан-Укрейн") : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Алiса Олександрiвна Рибалка ; наук. кер. Наталя Степанiвна Мартинова. - ОНЕУ, 2023. - 73 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023RybalkaA.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначено теоретичні та практичні засади управління маркетинговою продуктовою політикою сучасного туристичного підприємства. Розглянуто процес формування, функціонування та реалізації товарної політики туристичного оператора ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Розроблено пропозиції щодо оптимізації продуктового портфелю ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн». Обґрунтувано заходи щодо впровадження послуг внутрішнього туризму для оптимізації продуктового портфелю підприємства.en_US
dc.description.abstractDiploma thesis identifies the theoretical and practical principles of managing the marketing product policy of a modern tourist enterprise. The process of formation, operation and implementation of the product policy of the tourist operator "Pan-Ukraine Agency" LLC was considered. Proposals for optimizing the product portfolio of Pan-Ukraine Agency LLC have been developed. Measures for the introduction of domestic tourism services to optimize the company's product portfolio have been substantiated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтуристичне підприємствоen_US
dc.subjectмаркетингова продуктова політикаen_US
dc.subjectоптимізація продуктового портфелю туристичного підприємстваen_US
dc.subjectвнутрішній туризмen_US
dc.subjecttourist enterpriseen_US
dc.subjectmarketing product policyen_US
dc.subjectoptimization of the product portfolio of a tourist enterpriseen_US
dc.subjectdomestic tourismen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової продуктової політики туристичного підприємства (на прикладі ТОВ «Агентство «Пан-Укрейн»)en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing product policy of a tourist enterprise (on the example of Pan-Ukraine Agency LLC»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Рибалка.pdf442,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.