Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16373
Назва: Удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства (на прикладі туристичної агенції «Відпочинок на славу»)
Інші назви: Improving the management of the advertising activities of a tourist enterprise (on the example of the tourist company Vidpochynok na slavu)
Автори: Щербатюк, Д.С.
Бібліографічний опис: Щербатюк Д.С. Удосконалення управлiння рекламною дiяльнiстю туристичного : квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра : спец. 242 "Туризм" за освiтньо-професiйною програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Дар'я Сергiївна Щербатюк; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: рекламна діяльність
туристичне підприємство
Відпочинок на славу
удосконалення
advertising activity
tourism business
Vidpochinok for fame
improvement
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес удосконалення управління рекламною діяльністю 7 туристичного підприємства. Предметом дослідження є науково-практичні питання удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства на прикладі туристичної агенції «Відпочинок на славу». Метою роботи є генерація шляхів удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства «Відпочинок на славу». У роботі було розглянуто поняття рекламна діяльність, інструменти та канали реклами та наведено сучасні підходи до управління рекламною діяльністю в туристичній сфері. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження пропозицій щодо удосконалення управління рекламною діяльністю туристичного підприємства «Відпочинок на славу». Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of follow-up is the process of improving the management of the advertising activities of the tourist business. The subject of the study is the scientific and practical support of improving the management of the advertising activity of the tourist business on the basis of the travel agency "Vidpochinok na slavu". The method of work is the generation of ways to improve the management of the advertising activity of the tourist enterprise "Vidpochinok to Glory". The robot had a clear understanding of advertising activity, tools and advertising channels, and it was brought up to the management of advertising activity in the tourism sector. Based on the results of the follow-up, a dossier was formulated for the promotion of propositions to improve the management of the advertising activity of the tourist enterprise "Vidpochinok to Glory". Efficiency has been analyzed, protecting the income and the cost of the return of visitors.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Scherbatuk.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Щербатюк.pdf255,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.