Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16378
Назва: Економічне обґрунтування проєкту створення магазину з продажу квітів
Інші назви: Economic substantiation for the project of creating a flower shop
Автори: Кищенко, О.О.
Бібліографічний опис: Кищенко О.О. Економiчне обгрунтування проєкту створення магазину з продажу квiтiв [Електронний ресурс] : квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка та планування бiзнесу" / Олександра Олександрiвна Кищенко; наук. кер. Наталя В'ячеславiвна Захарченко. - ОНЕУ, 2023. - 77 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: магазин
квіти
бізнес-ідея
проєкт
прибутковість
ефективність
доцільність
ризик
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні засади започаткування власного бізнесу в Україні у сфері продажу квітів: розглянуто бізнес-ідею започаткування власної справи; досліджується нормативно-правове регулювання підприємницької діяльності в Україні у сфері продажу квітів; обґрунтовані організаційно-правова форма та система оподаткування новоствореного бізнесу. Проаналізовано конкурентне середовище у сфері торгівлі квітами в м. Одеса та визначені внутрішні переваги створюваного магазину з продажу квітів. Запропоновано проєкт створення магазину квітів. Сформовано стартовий капітал на реалізацію проєкту, розраховані поточні витрати та спрогнозовано прибуток від реалізації продукції магазину. Здійснено економічне обґрунтування доцільності реалізації проєкту, охарактеризовані можливі ризики реалізації проєкту та шляхи їх мінімізації
The paper examines the theoretical principles of starting one's own business in Ukraine in the field of selling flowers: the business idea of starting one's own business is considered; the regulatory and legal regulation of business activity in Ukraine in the field of flower sales is investigated; the organizational and legal form and taxation system of the newly created business are substantiated. The competitive environment in the field of flower trade in Odesa was analyzed and the internal advantages of the flower shop to be created were determined. The project of creating a flower shop is proposed. The starting capital for the implementation of the project was formed, the current costs were calculated and the profit from the sale of the store's products was forecast. An economic justification of the feasibility of project implementation was carried out, the possible risks of project implementation and ways to minimize them were characterized
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kischenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет економіки і управління підприємництвом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кищенко О.О.__ Реферат.pdf149,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.