Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16463
Title: Конкурентоспроможність підприємства та шляхи її підвищення (на прикладі ТОВ «Сузір’я стрільця»)
Other Titles: The competitiveness of the enterprise and ways to increase it (on the example of SUZIRIA STRILTSIA LLC)
Authors: Петросян, А.А.
Citation: Петросян А.А. Конкурентоспроможнiсть пiдприємства та шляхи її пiдвищення на прикладi ТОВ "Сузiр'я стрiльця": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 076 "Пiдприємництво, торгiвля та бiржова дiяльнiсть" за освiтньою програмою "Економiка пiдприємства та органiзацiя пiдприємницької дiяльностi" / Агнеса Артемiвна Петросян; наук. кер. Ольга Михайлiвна Орленко. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: підприємство
конкуренція
конкурентоспроможність
SWOT-аналіз
конкурентний аналіз
інтернет-магазин
CRM-система
enterprise
competition
competitiveness
SWOT analysis
competitive analysis
online store
CRM system
Abstract: У роботі розглядаються теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства, фактори впливу, методи оцінки її рівня та шляхи підвищення. Проаналізовано техніко-економічні показники ТОВ «Сузір’я стрільця», досліджено наявний рівень конкурентоспроможності підприємства. Запропоновано у якості шляхів підвищення рівня конкурентоспроможності ТОВ «Сузір’я стрільця» вдосконалити функціональні можливості CRM-системи підприємства, а також запровадити інтернет-магазин, наведено ефективність комплексу запропонованих заходів.
The work deals with the theoretical aspects of enterprise competitiveness, the factors influencing competitiveness, the methods of assessing its level and the ways to improve it. The technical and economic indicators of SUZIRIA STRILTSIA LLC are analyzed, the existing level of competitiveness of the enterprise is investigated. Author proposes to increase the level of competitiveness of SUZIRIA STRILTSIA LLC by improving the functionality of the CRM system of the enterprise and introducing an online store. The effectiveness of the complex of proposed measures is provided.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Pttrosyan.pdf
Appears in Collections:Факультет економіки і управління підприємництвом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Реферат Петросян А..pdf212,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.