Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабілов, С.М.-
dc.date.accessioned2023-08-21T08:22:45Z-
dc.date.available2023-08-21T08:22:45Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБабілов С.М. Розробка фiрмового стилю в рекламi компанiї ТОВ "Pumkin Organics" (Нiмеччина)": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Сергiй Миколайович Бабiлов; наук. кер. Олександр Валентинович Обнявко. - ОНЕУ, 2023. - 88 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Babilov.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractРозглянуті теоретичні особливості маркетингових комунікацій: визначено сутність, види, цілі маркетингових комунікацій, розглянуто маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств, визначено особливості маркетингової комунікаційної діяльності некомерційних підприємств. Проаналізовано фірмовий стиль ТОВ «Pumkin Organics» (Німеччина), досліджено особливості дизайну діяльності компанії. Надано рекомендації щодо покращення фірмового стилю компанії. надано рекомендації щодо вдосконалення фірмового стилю в рекламі. Було запропоновано впровадження анімації та застосування моушн-дизайну. Економічна ефективність заходів виявилася високою.en_US
dc.description.abstractQualification work for obtaining a bachelor's degree in the specialty "075 Marketing" under the educational program «Marketing». Odesa National University of Economics. - Odesa, 2023. The theoretical features of marketing communications are considered: the essence, types, goals of marketing communications are defined, marketing communications are considered as a factor in increasing the competitiveness of enterprises, the features of marketing communication activities of non-commercial enterprises are defined. The design of the limited liability company «Pumpkin Organiсs» (Germany)” was analyzed, the peculiarities of the company's communicative activity were investigated. Recommendations were made to improve the company's corporate style. A set of measures was proposed implementation of animation and motion design in advertising.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectдитяче харчуванняen_US
dc.subjectфірмовий стиль компаніїen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectbaby food companyen_US
dc.subjectcorporate stule of the companyen_US
dc.titleРозробка фірмового стилю в рекламі компанії ТОВ «Pumkin Organics» (Німеччина)en_US
dc.title.alternativeDevelopment of design of the limited liability company «Pumpkin Organiсs» (Germany)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Бабілов С.М..pdf208,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.