Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБурукова, М.В.-
dc.date.accessioned2023-08-21T08:46:32Z-
dc.date.available2023-08-21T08:46:32Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБурукова М.В. Сучаснi тенденцiї розвитку digital-маркетингу та особливостi застосування його iнструментiв на прикладi цифрового агентства "4Limes": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Марiя Вiталiївна Бурукова; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 81 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Burukova.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються сучасні тенденції розвитку digital-маркетингу в Україні та особливості їх застосування в цифровому агентстві "4Limes". Досліджено поняття та особливості застосування digital-маркетингу, з’ясовано роль digital-маркетингу в просуванні товарів та послуг. Було також охарактеризовано основні інструменти digital-маркетингу і здійснено оцінку тенденцій його розвитку в Україні. Проаналізовано господарську та маркетингову діяльність цифрового агентства «4Limes», з’ясовано можливості застосування зарубіжного досвіду в сфері digital-маркетингу на підприємствах України. Розроблено рекомендації щодо покращення інструментарію digital-маркетингу в цифровому агентстві «4Limes» за допомогою додаткового просування YouTube, покращення сайту, впровадження метавсесвіту в роботу агентства, удосконалення політики роботи з відгуками про компанію, запровадження штучного інтелекту в чат-боти компанії в Telegram тощо. Розраховано витрати на покращення інструментарію digital-маркетингу та економічний ефект після їх впровадження.en_US
dc.description.abstractThe work examines the current trends in digital marketing development in Ukraine and the peculiarities of their application in the digital agency "4Limes". The concept and peculiarities of digital marketing application are investigated, and the role of digital marketing in promoting goods and services is clarified. The main tools of digital marketing are also characterized, and an assessment of the trends in its development in Ukraine is conducted. The economic and marketing activities of the digital agency "4Limes" are analyzed, and the possibilities of applying foreign experience in the field of digital marketing in Ukrainian enterprises are identified. Recommendations are developed for improving the digital marketing toolkit in the digital agency "4Limes" through additional promotion on YouTube, website enhancement, implementation of metaverses in the agency's work, improvement of the company's feedback policy, introduction of artificial intelligence into the company's Telegram chatbots, and more. The estimated costs for improving the digital marketing toolkit and the economic impact after their implementation have been calculated.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectDigital-маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectутримання клієнтівen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectцифровізаціяen_US
dc.subjectштучний інтелектen_US
dc.subjectметавсесвітиen_US
dc.subjectконтент-маркетингen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectінтернет ринокen_US
dc.subjectавтоматизація бізнесуen_US
dc.subjectDigital marketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectcustomer retentionen_US
dc.subjectdigital technologiesen_US
dc.subjectdigitalizationen_US
dc.subjectartificial intelligenceen_US
dc.subjectmetaversesen_US
dc.subjectcontent marketingen_US
dc.subjectSEOen_US
dc.subjectinternet marketen_US
dc.subjectbusiness automationen_US
dc.titleСучасні тенденції розвитку digital-маркетингу та особливості застосування його інструментів (на прикладі цифрового агентства "4Limes")en_US
dc.title.alternativeCurrent trends in digital marketing development and peculiarities of its application (using the example of the digital agency '4Limes')en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бурукова анотація.pdf198,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.