Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16523
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолков-Іванов, М.В.-
dc.date.accessioned2023-08-21T10:38:54Z-
dc.date.available2023-08-21T10:38:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationВолков-Іванов М.В. Удосконалення маркетингових комунiкацiй некомерцiйної компанiї ФК "Дунай": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Максим Вiталiйович Волков-Iванов; наук. кер. Владимир Михайлович Беспалов. - ОНЕУ, 2023. - 73 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023VolkovIvanov.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractРозглянуті теоретичні особливості маркетингових комунікацій: визначено сутність, види, цілі маркетингових комунікацій, розглянуто маркетингові комунікації як чинник підвищення конкурентоспроможності підприємств, визначено особливості маркетингової комунікаційної діяльності некомерційних підприємств. Проаналізовано маркетингову діяльність ФК «Дунай», досліджено особливості комунікативної діяльності компанії. надано рекомендації щодо покращення комунікаційної діяльності компанії. Було запропоновано комплекс заходів: створення сайту, поглиблення маркетингової діяльності в мережі Інтернет, розширення маркетингового персоналу.en_US
dc.description.abstractThe theoretical features of marketing communications are considered: the essence, types, goals of marketing communications are defined, marketing communications are considered as a factor in increasing the competitiveness of enterprises, the features of marketing communication activities of non-commercial enterprises are defined. The marketing activity of FC "Danuy" was analyzed, the peculiarities of the company's communicative activity were investigated. recommendations were made to improve the company's communication activities. A set of measures was proposed: creation of a website, deepening of marketing activities on the Internet, expansion of the marketing staff.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікаціїen_US
dc.subjectфутбольний клубen_US
dc.subjectнекомерційна організація комунікативна політикаen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunicationsen_US
dc.subjectfootball cluben_US
dc.subjectnon-profit organizationen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій некомерційної компанії ФК «Дунай»en_US
dc.title.alternativeImproving marketing communications of the non-profit company FC "Danuy"en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Referat_Diplom.pdf465,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.