Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16531
Назва: Особливості маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства (на прикладі ННЦ “ІВІВ ім. В.Є. Таїрова”)
Інші назви: Specifications of marketing communications of the wine industry enterprises (on the example of NSC “V.Ye. Tairov institute of viticulture and winemaking”)
Автори: Дунаєвський, Д.Ф.
Бібліографічний опис: Дунаєвський Д.Ф. Особливості маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства (на прикладі ННЦ “ІВІВ ім. В.Є. Таїрова”): квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Денис Федорович Дунаєвський; наук. кер. Яна Вікторівна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 66 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетингові комунікації
особливості маркетингових комунікацій
інтенсифікація маркетингових заходів
виноробні підприємства
Таїрове
marketing communications
peculiarities of marketing communications
intensification of marketing activities
winemaking enterprises
Tairovo
Короткий огляд (реферат): У роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій підприємств галузі виноробства Проаналізовано використання нових інструментів маркетингових комунікацій, використовуються підприємством, рекламного бюджету та їх ефективності. Визначення основних засобів стимулювання споживачів, що використовуються підприємством, характеристика комплексної програми стимулювання збуту та її ефективності. Аналіз основних форм прямого маркетингу та програми прямого маркетингу підприємства. Характеристика РR-активності підприємства. Дослідження основних інструментів Інтернет-маркетингу досліджуваного підприємства. Запропоновано шляхи підвищення медійної присутності бренду в online-просторі, а також надані рекомендації щодо стилістики і фірмового образу.
The work deals with the theoretical aspects of marketing communications of enterprises in the wine industry. Author analysis the use of new tools of marketing communications, used by the enterprise, advertising budget and their effectiveness is proposed. Determination of the main means of stimulating consumers used by the enterprise, characteristics of a comprehensive sales promotion program and its effectiveness. Analysis of the main forms of direct marketing and the company's direct marketing program. Characteristics of PR activity of the enterprise. Study of the main Internet marketing tools of the enterprise under study. Ways to increase the media presence of the brand in the online space are proposed, as well as recommendations regarding style and corporate image are provided.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Dunaevskiy.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дунаєвський реферат.pdf300,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.