Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗвонарьов, М.Ю.-
dc.date.accessioned2023-08-22T10:12:38Z-
dc.date.available2023-08-22T10:12:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЗвонарьов М.Ю. Маркетингове дослiдження товарної полiтики мережi супермаркетiв "ТАВРIЯ В" в умовах кризи": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Михайло Юрiйович Звонарьов; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Zvonarev.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні основи товарної політики у комплексі маркетингу підприємства, товарна політика мережі роздрібної торгівлі. Охарактеризовано маркетингову діяльність мережі супермаркетів «Таврія В», проаналізовано фінансово-економічний стан та товарний асортимент. Запропоновано шляхи удосконалення товарної політики мережі супермаркетів «Таврія В», що включає у себе розширення товарного асортименту, а також впровадження інструментів інтернет-маркетингу.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations of product policy in the enterprise`s marketing complex, product policy of the retail trade network. The marketing activity of the «Tavria V» supermarket chain is characterized, the financial and economic condition and product range are analyzed. Ways to improve the product policy of the «Tavria V» supermarket chain are proposed, which includes the expansion of the product range, as well as the introduction of Internet marketing tools.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectмаркетингове дослідженняen_US
dc.subjectтоварний асортиментen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectmarketing researchen_US
dc.subjectproduct rangeen_US
dc.titleМаркетингове дослідження товарної політики мережі супермаркетів «ТАВРІЯ В» в умовах кризиen_US
dc.title.alternativeMarketing study of the product policy of the «TAVRIA V» supermarket network in crisis conditionsen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. реферат Звонарёв 46М.pdf451,49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.