Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІванова, Є.О.-
dc.date.accessioned2023-08-22T10:26:09Z-
dc.date.available2023-08-22T10:26:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІванова Є.О. Удосконалення комплексу маркетингу веб-студiї ФОП Kostiuk Agency: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Єлизавета Олександрiвна Iванова; наук. кер. Ольга Євгенiївна Полянська. - ОНЕУ, 2023. - 76 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023IvanovaE.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractБуло проаналізовано сутність та надано характеристику основних елементів комплексу маркетингу, визначено зміст та роль маркетингової діяльності в сучасному ІТ-бізнесі. Надано організаційно-економічну характеристику ФОП Kostiuk Agency, проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ФОП Kostiuk Agency. Надано пропозиції з покращення товарної політики студії методом розширення товарного асортименту та розглянуто можливості виходу на міжнародні ринки Польщі, США та Молдови.en_US
dc.description.abstractThe essence and characteristics of the main elements of the marketing complex were analyzed, the content and role of marketing activities in modern IT business were determined. The organizational and economic characteristics of the FOP Kostiuk Agency are provided, the marketing environment of the enterprise is analyzed; the marketing complex of the Kostiuk Agency FOP was investigated. Proposals were made to improve the studio's product policy by expanding the product range, and opportunities to enter the international markets of Poland, the United States, and Moldova were considered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетинг-міксen_US
dc.subjectІТen_US
dc.subjectвеб-студіяen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectміжнародні ринкиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectmarketing mixen_US
dc.subjectweb studioen_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectinternational marketsen_US
dc.titleУдосконалення комплексу маркетингу веб-студії ФОП Kostiuk Agencyen_US
dc.title.alternative"Improving the marketing complex of the Kostiuk Agency FOP web studioen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4. Реферат_Диплом (2).pdf235,59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.