Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16537
Назва: Розробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ТОВ «Телекарт-прилад»
Інші назви: Development of marketing innovation strategy of the enterprise
Автори: Ісаєв, Р.Р.
Бібліографічний опис: Ісаєв Р.Р. Розробка маркетингової iнновацiйної стратегiї пiдприємства тов "Телекарт-прилад: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Ромазан Ромазанович Iсаєв; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 91 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
стандарти
інструментарії планування
торговельні обмеження
конкурентна перевага
організаційний механізм
підприємство
інтересів споживача
marketing
planning tools
strategy
company orientations
organizational mechanism
enterprises
consumer interests
Короткий огляд (реферат): Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та розробка організаційних механізмів поліпшення функцій маркетингу компанії ТОВ «Телекарт-прилад», а також використання методів оцінки ефективності маркетингової функції як фактор забезпечення інтересів споживача. Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є організаційний механізм впливу маркетингу на діяльність компанія ТОВ «Телекарт-прилад». Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є компанія ТОВ «Телекарт-прилад» та його конкурентне середовище. Наукова новизна кваліфікаційної роботи полягає у тому, що вперше було розглянуто та проаналізовано управління системою маркетингової діяльності компанії ТОВ «Телекарт-прилад» розроблено проект впровадження ефективної маркетингової системи для даного підприємства та формування маркетингової орієнтації компаній на ринку. Структура: кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків.
The purpose of the qualification work is the research and development of organizational mechanisms for improving the marketing functions of the Blest LLC company, as well as the use of methods for evaluating the effectiveness of the marketing function as a factor in ensuring the interests of the consumer. The subject of the qualification research is the organizational mechanism of marketing influence on the activities of the Blest LLC. The object of the qualification work research is the Blest LLC company and its competitive environment. The scientific novelty of the qualification work consists in the fact that for the first time the management of the marketing activity system of the Blest LLC company was considered and analyzed, a project was developed to implement an effective marketing system for this enterprise and the formation of the marketing orientation of companies on the market. The structure of the thesis consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Isaev.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Исаев Р.Р..pdf475,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.