Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16544
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобзар, Ю.О.-
dc.date.accessioned2023-08-23T06:00:40Z-
dc.date.available2023-08-23T06:00:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКобзар Ю.О. Удосконалення маркетингових комунiкацiй ТОВ "Телекарт-Прилад": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Юлiя Олександрiвна Кобзар; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 94 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Kobzar.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти та аналіз маркетингової комунікаційної політики, шляхи її удосконалення на прикладі ТОВ «Телекарт-Прилад». Робота складається з трьох розділів. Об'єктом дослідження є процес удосконалення маркетингової комунікаційної діяльності в комплексі маркетингу підприємства в умовах сучасного ринку. Визначено сутність поняття маркетингових комунікацій та їхні складові, розглянуто організацію комплексу маркетингу та використання маркетингових комунікацій на підприємстві ринку приладобудування. Проаналізовано основні фінансові показники діяльності ТОВ «Телекарт-Прилад», динаміку обсягів реалізації продукції та витрат на маркетинг. Розглянуто маркетингове середовище підприємства та проаналізовано використання конкретних інструментів маркетингових комунікацій. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової комунікаційної політики ТОВ «Телекарт-Прилад» при оновленні та оптимізації веб-сайту компанії, інтеграції інструментів Інтернет-маркетингу та участі у міжнародних виставках технічної продукціїen_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects and analysis of marketing communication policy, ways of its improvement using the example of Telekart-Prylad LLC. The work consists of three sections. The object of the study is the process of improving marketing communication activities in the complex of enterprise marketing in the conditions of the modern market. The essence of the concept of marketing communications and their components are determined, the organization of the marketing complex and the use of marketing communications at the enterprise of the instrument building market are considered. The main financial indicators of Telekart-Prylad LLC, the dynamics of product sales volumes and marketing costs were analyzed. The marketing environment of the enterprise is considered and the use of specific tools of marketing communications is analyzed. Ways to improve the marketing communication policy of "Telekart-Prylad" LLC when updating and optimizing the company's website, integrating Internet marketing tools, and participating in international exhibitions of technical products are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectІнтернет-маркетингen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectринокen_US
dc.subjectпросуванняen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectInternet marketingen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketen_US
dc.subjectpromotionen_US
dc.titleУдосконалення маркетингових комунікацій ТОВ «Телекарт-Прилад»en_US
dc.title.alternativeImprovment of marketing communications of TELECART-PRILAD LLCen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Кобзар.pdf470,51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.