Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисенко, А.К.-
dc.date.accessioned2023-08-23T06:26:54Z-
dc.date.available2023-08-23T06:26:54Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛисенко А.К. Формування стратегiї бренду в сферi освiтнiх послуг на прикладi кафедри маркетингу та мiжнародної логiстики ОНЕУ: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг та мiжнародна логiстика" / Анастасiя Кирилiвна Лисенко; наук. кер. Яна Вiкторiвна Сало. - ОНЕУ, 2023. - 65 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023LysenkoAK.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractДосліджено теоретичні основи формування стратегії бренду освітніх послуг, розглянуто поняття бренду, його аспекти та особливості просування стратегії бренду освітніх послуг. В роботі охарактеризовано етапи формування стратегії бренду освітніх послуг та надано характеристику особливостей стратегії бренду на кожному етапі життєвого циклу товару. Проаналізовано основні загально-економічні показники діяльності Одеського національного економічного університету. Надано оцінку конкурентного середовища закладу та його конкурентних переваг. Побудовано багатокутник конкурентоспроможності та визначено основні переваги порівняно з конкурентами. Розроблено рекомендації вдосконалення стратегії формування бренду Одеського національного економічного університету. Розраховано витрати від впровадження наданих рекомендацій та економічну ефективність.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectконкуренціяen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectстратегія формування брендуen_US
dc.subjectбренд викладачаen_US
dc.subjectорганізаційний брендen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectbranden_US
dc.subjectcompetitionen_US
dc.subjectmarketing mediumen_US
dc.subjectbrand shaping strategyen_US
dc.subjectvikladach branden_US
dc.subjectorganizational branden_US
dc.titleФормування стратегії бренду в сфері освітніх послуг (на прикладі кафедри маркетингу та міжнародної логістики ОНЕУ)en_US
dc.title.alternative"Formation of a brand strategy in the field of educational services (on the example of the Department of Marketing and International Logistics ONEU)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Лисенко реферат.pdf187,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.