Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16551
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, В.П.-
dc.date.accessioned2023-08-23T07:39:13Z-
dc.date.available2023-08-23T07:39:13Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМаксименко В. П. Розробка маркетингової iнновацiйної стратегiї пiдприємства ТОВ "Фьорст Вей" на основi синергетичної концепцiї: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Валерiй Павлович Максименко; наук. кер. Марiя Анатолiївна Саєнсус. - ОНЕУ, 2023. - 80 c.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Maksimenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractОб’єктом дослідження виступає процес здійснення мультимодальних перевезень вантажів. Предметом дослідження є організація мультимодальних перевезень вантажів на підприємстві. Інформаційно-довідковою базою дослідження слугували наукові праці вітчизняних та зарубіжних вчених, періодична література, нормативно-правові акти, матеріали наукових конференцій, різноманітні електронні ресурси. Методи дослідження. В роботі використані методи порівняння, наукової абстракції, статистичного аналізу, групування, узагальнення та інші. Структура кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатківen_US
dc.description.abstractThe object of the study is the process of multimodal cargo transportation. The subject of the study is the organization of multimodal cargo transportation at the enterprise. Scientific works of domestic and foreign scientists, periodical literature, normative legal acts, materials of scientific conferences, and various electronic resources served as the information and reference base of the study. Research methods. The diploma work uses methods of comparison, scientific abstraction, statistical analysis, grouping, generalization, and others. The structure of the qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, a list of used sources and appendices.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectлогістикаen_US
dc.subjectінструментарії плануванняen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectорієнтації компанійen_US
dc.subjectорганізаційний механізмen_US
dc.subjectпідприємстваen_US
dc.subjectмультимодальні перевезенняen_US
dc.titleРозробка маркетингової інноваційної стратегії підприємства ТОВ «Фьорст Вей» на основі синергетичної концепції»en_US
dc.title.alternativeDevelopment of marketing innovation strategy of First Way LLC based on a synergistic concepten_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Максименко В.П..pdf417,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.