Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМанжос, В.О.-
dc.date.accessioned2023-08-23T09:00:08Z-
dc.date.available2023-08-23T09:00:08Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМанжос В.О. Маркетинговi комунiкацiї як чинник пiдвищення ефективностi дiяльностi некомерцiйного пiдприємства: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Вiкторiя Олексiївна Манжос; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 92 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Manzhos.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти маркетингових комунікацій некомерційного підприємства. Проаналізовано маркетингову діяльність та надана характеристика комплексу маркетингу комунального неприбуткового підприємства «Міська лікарня № 5» Одеської міської ради. Запропоновано рекомендації щодо вдосконалення маркетингових комунікацій комунального некомерційного підприємства «Міська лікарня №5» Одеської міської ради та соціально ефективні фактори маркетингу зростання некомерційного підприємства.en_US
dc.description.abstractThe work deals with the theoretical aspects of marketing communications of a non-commercial enterprise. The marketing activity is analyzed and the characteristics of the marketing complex of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council are given. Recommendations for improving marketing communications of the municipal non-profit enterprise "City Hospital No. 5" of the Odesa City Council and socially effective marketing factors for the growth of the non-profit enterprise are offered.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectмаркетингові комунікаціїen_US
dc.subjectкомунальне некомерційне підприємствоen_US
dc.subjectвеб-сайтen_US
dc.subjectсоціальні мережіen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing communicationsen_US
dc.subjectpublic non-profit enterpriseen_US
dc.subjectwebsiteen_US
dc.subjectsocial networksen_US
dc.titleМаркетингові комунікації як чинник підвищення ефективності діяльності некомерційного підприємства»en_US
dc.title.alternativeMarketing communications as a factor in increasing the efficiency of non-commercial enterpriseen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Манжос В.О..pdf198,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.