Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМєшалкіна, К.В.-
dc.date.accessioned2023-08-25T06:35:02Z-
dc.date.available2023-08-25T06:35:02Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМєшалкіна К.В. Аналiз та удосконалення маркетингової дiяльностi пiдприємства на ринку транспортних послуг: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Катерина В'ячеславiвна Мєшалкiна; наук. кер. Максим Миколайович Кочевой. - ОНЕУ, 2023. - 79 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Meshalkina.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі досліджено теоретичні аспекти маркетингової діяльності підприємств, розкрито питання управління маркетинговою діяльністю підприємств, визначені особливості маркетингової діяльності підприємства на ринку транспортних послуг. Надано організаційно-економічну характеристику ПП «Діліжанс», проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ПП «Діліжанс». Було запропоновано в рамках удосконалення маркетингової діяльності ПП «Діліжанс» створити сайт, встановити партнерства з туроператорами та готелями, розширити географію перевезень.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of the marketing activity of enterprises, reveals the issue of management of the marketing activity of enterprises, defines the peculiarities of the marketing activity of the enterprise in the market of transport services. The organizational and economic characteristics of PE "Diligence" are provided, the marketing environment of the enterprise is analyzed; the marketing complex of PE "Diligence" was investigated. It was proposed to create a website, establish partnerships with tour operators and hotels, and expand the geography of transportation within the framework of improving the marketing activities of PE "Diligence".-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомплекс маркетингуen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectтранспортen_US
dc.subjectтранспортні послугиen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectmarketing complexen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjecttransporten_US
dc.subjecttransport servicesen_US
dc.titleАналіз та удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку транспортних послугen_US
dc.title.alternative"Analysis and improvement of marketing activity of the enterprise in the market of transport servicesen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Диплом Мєшалкіна.pdf295,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.