Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16556
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Д.О.-
dc.date.accessioned2023-08-25T06:57:33Z-
dc.date.available2023-08-25T06:57:33Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМіщенко Д.О. Удосконалення маркетингової товарної полiтики пiдприємства на прикладi ТОВ НПК "Iрлен": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Дар'я Олександрiвна Мiщенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 86 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Mischenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі визначені сутність та значення маркетингової товарної політики підприємства, з’ясовані особливості формування маркетингової товарної політики підприємства, досліджені шляхи удосконалення товарної політики підприємства. Проведена загальна характеристика ТОВ НПК «Ірлен» та його товарів, проаналізовані конкурентні переваги продукції ТОВ НПК «Ірлен», здійснена оцінка впливу факторів маркетингового середовища на ефективність товарної політики ТОВ НПК «Ірлен». Обґрунтована оптимізація товарного асортименту ТОВ НПК «Ірлен» за рахунок продажу інноваційних видів продукції, а також розроблені рекомендації щодо підвищення конкурентоспроможності товарів ТОВ НПК «Ірлен».en_US
dc.description.abstractThe work defines the essence and meaning of the company's marketing product policy, elucidates the peculiarities of the formation of the company's marketing product policy, and explores ways of improving the company's product policy. The general characteristics of LLC NPK «Irlen» and its products were carried out, the competitive advantages of the products of LLC NPK «Irlen» were analyzed, the impact of the factors of the marketing environment on the effectiveness of the product policy of LLC NPC «Irlen» was evaluated. Reasonable optimization of the product range of LLC NPK «Irlen» due to the sale of innovative types of products, as well as developed recommendations for increasing the competitiveness of the products of LLC NPK «Irlen».-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectтоварen_US
dc.subjectтоварна політикаen_US
dc.subjectпідприємствоen_US
dc.subjectмаркетингове середовищеen_US
dc.subjectтоварний асортиментen_US
dc.subjectконкурентоспроможністьen_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectproducten_US
dc.subjectproduct policyen_US
dc.subjectenterpriseen_US
dc.subjectmarketing environmenten_US
dc.subjectproduct rangeen_US
dc.subjectcompetitivenessen_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.titleУдосконалення маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ НПК «Ірлен»)en_US
dc.title.alternativeImproving the marketing product policy of the enterprise (on the example of LLC NPK«Irlen»)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf182,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.