Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПастушенко, О.Р.-
dc.date.accessioned2023-08-25T11:02:50Z-
dc.date.available2023-08-25T11:02:50Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationПастушенко О.Р. Комунiкацiйна полiтика торгового пiдприємства ТОВ "ТехноЮг": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Оксана Русланiвна Пастушенко; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова . - ОНЕУ, 2023. - 81 c.-
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Pastushenko.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractВизначено сутність та теоретичні основи маркетингової комунікаційної політики. Проаналізовано фінансову складову діяльності підприємства ТОВ «ТехноЮг». Досліджено маркетингове середовище підприємства. Розглянуто комплекс маркетингу підприємства. Зроблено аналіз конкурентоспроможності підприємства. Виявлен вплив маркетингової комунікації на збут продукції. Надано пропозиції щодо покращення комунікаційної політики ТОВ «ТехноЮг» за допомогою використання таких інструментів комунікаційної політики як: налаштування таргетованої реклами в Facebook для збільшення лідогенерації та застосування pr-заходів для приваблення клієнтів В2В сегменту, таких як участь у міжнародній виставці подарунків WORLD OF GIFTS TRADE SHOWen_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical foundations and analysis of the communication policy and its improvement directions at TechnoYug LLC. The essence and theoretical foundations of marketing communication policy are defined. The financial component of TechnoYug LLC's activities is analyzed. The marketing environment of the company is investigated. The company's marketing mix is discussed. An analysis of the company's competitiveness is conducted. The impact of marketing communication on product sales is identified. Suggestions are provided to enhance the communication policy of TechnoYug LLC by utilizing communication tools such as targeted advertising on Facebook to increase lead generation and implementing PR events to attract B2B clients, such as participation in the international gift exhibition, World of Gifts Trade Show.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectкомунікативна політикаen_US
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаen_US
dc.subjectpr-заходиen_US
dc.subjectтаргетингова рекламаen_US
dc.subjectвиставкаen_US
dc.subjectлідen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectcommunication policyen_US
dc.subjectmarketing communication policyen_US
dc.subjectPR eventsen_US
dc.subjecttargeted advertisingen_US
dc.subjectexhibitionen_US
dc.subjectleadsen_US
dc.titleКомунікаційна політика торгового підприємства ТОВ «ТехноЮг»en_US
dc.title.alternativeCommunication policy of the trading company "TechnoYug" LLC»en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат_Пастушенко.pdf485,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.