Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16574
Назва: Особливості маркетингової діяльності на ринку фінансових послуг (на прикладі ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС»)
Інші назви: Peculiarities of marketing activities in the market of financial services (on the basis of TOV "FC SONATA FINANS
Автори: Сочієнков, І.М.
Бібліографічний опис: Сосновська, Надiя Олегiвна Маркетинг пiдприємств сфери послуг на прикладi ТОВ "Антарес-2020": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра : спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Надiя Олегiвна Сосновська ; наук. кер. Кристина Iгорiвна Тарасова. - ОНЕУ, 2023. - 91 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
комплекс маркетингу
маркетингова діяльність
сегменти ринку
цільовий сегмент
фінансовий ринок
marketing
marketing mix
marketing activities
market segments
Короткий огляд (реферат): У роботі досліджено теоретико – методичні аспекти організації маркетингової діяльності компаній, у тому числі на ринку фінансових послуг, розкрито питання управління маркетинговою діяльністю компанії, визначені особливості маркетингової діяльності компанії на ринку фінансових транспортних послуг. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС», проаналізовано маркетингове середовище компанії; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС». Було надано рекомендації щодо шляхів удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «ФК СОНАТА ФІНАНС»: продовжувати ведення збалансованої політики в компанії, удосконалення роботи з клієнтами, автоматизації процесів щодо вимог законодавства, а також створення системи мотивації робітників, розширення сегментних груп клієнтів та зосередитися на розширенні свого впливу в регіонах та постійному пошуку ринкових можливостей. Запропоновано SEO - просування, оптимізацію сайту та просування контекстної та таргетингової реклами. Рекомендовано створити додаткову штатну одиницю маркетолога для покращення інтернет маркетингу.
The robot has achieved the theoretical and methodological aspects of the organization of the marketing activity of the company, including on the market of financial services, the distribution of nutrition management of the marketing activity of the company, and the special features of the marketing activity of the company on the financial services market. transport services. The organizational and economic characteristics of LLC "FC SONATA FINANCE" were given, the marketing environment of the company was analyzed; the marketing complex of TOV "FC SONATA FINANCE" was completed. Recommendations were made on how to improve the marketing activities of TOV "FC SONATA FINANS": to continue maintaining a balanced policy in the company, improving work with customers, automating processes through legislation, as well as the creation of a system of motivation for employees, the expansion of segment groups of clients and the focus on expanding their input in the regions and to the constant search for market opportunities. SEO is approved - pushing, optimizing the site and pushing contextual and targeting advertising. It is recommended to create an additional staff of a marketer to improve Internet marketing.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Sochinenkov.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Сочієнков.pdf459,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.