Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16575
Назва: Підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ТОВ «Агроком»)
Інші назви: Increasing the competitiveness of the enterprise (on the example of "Agrocom" LLC)
Автори: Старосвітська, К.О.
Бібліографічний опис: Старосвітська К.О. Пiдвищення конкурентоспроможностi пiдприємства на прикладi ТОВ "Агроком": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Катерина Олександрiвна Старосвiтська; наук. кер. Наталiя Олександрiвна Кухарська. - ОНЕУ, 2023. - 88 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: конкурентоспроможність
хлібозавод
товарна політика
комунікативна політика
competitiveness
bakery
product policy
communication policy
Короткий огляд (реферат): У роботі визначено теоретичні аспекти конкурентоспроможності підприємства як економічної категорії, розкрито сутність поняття «конкурентоспроможність», проаналізовані фактори впливу на конкурентоспроможність підприємства та розкрито маркетинговий аспект забезпечення конкурентних переваг промислового підприємства. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Агроком»; проаналізовано маркетингове середовище підприємства; досліджено комплекс маркетингу ТОВ «Агроком» та визначено рівень конкурентоспроможності підприємства. Надано пропозиції щодо вдосконалення комунікативної політики ТОВ «Агроком»; розроблено рекомендації впровадження у виробництво нового виду продукції в рамках удосконалення товарної політики ТОВ «Агроком» в контексті підвищення конкурентоспроможності компанії.
The work defines the theoretical aspects of the competitiveness of the enterprise as an economic category, reveals the essence of the concept of "competitiveness", analyzes the factors affecting the competitiveness of the enterprise, and reveals the marketing aspect of ensuring the competitive advantages of the industrial enterprise. The organizational and economic characteristics of "Agrocom" LLC are provided; the marketing environment of the enterprise was analyzed; the marketing complex of "Agrocom" LLC was investigated and the level of competitiveness of the enterprise was determined. Proposals for improving the communication policy of "Agrocom" LLC were provided; recommendations for the introduction of a new type of product into production were developed as part of the improvement of the product policy of Agrocom LLC in the context of increasing the company's competitiveness.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Starostinskaya.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf294,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.