Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16579
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦвинтарна, І.О.-
dc.date.accessioned2023-08-30T06:40:41Z-
dc.date.available2023-08-30T06:40:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЦвинтарна І.О. Розвиток цифрового маркетингу пiдприємства "4Limes" та напрямки його удосконалення: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 075 "Маркетинг" за освiтньою програмою "Маркетинг" / Iрина Олександрiвна Цвинтарна; наук. кер. Любов Олексiївна Стрiй. - ОНЕУ, 2023. - 70 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Cvintarna.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractУ роботі розглядаються теоретичні аспекти цифрового маркетингу та його інструментів, аналіз сучасного стану маркетингової діяльності та шляхи удосконалення використання digital-маркетингу на ФОП «Юренко В.В.». Визначено сутність, особливості та розвиток цифрового маркетингу, а також огляд основних інструментів цифрового маркетингу. Розглянуто загальну характеристику діяльності цифрової-агенції «4limes». Проаналізовано використання підприємством digital-інструментів прямого маркетингу. Запропоновано шляхи удосконалення маркетингової діяльності підприємства «4limes» за допомогою редизайну логотипу, впровадження digital-інструментів прямого маркетингу та проведення онлайн-конференції в партнерстві з Бітрікс24.en_US
dc.description.abstractThe paper examines the theoretical aspects of digital marketing and its tools, the analysis of the current state of marketing activity and ways to improve the use of digital marketing at the FOP "V.V. Yurenko". The essence, features and development of digital marketing are defined, as well as an overview of the main tools of digital marketing. The general characteristics of the activity of the digital agency "4limes" were considered. The enterprise's use of digital tools of direct marketing was analyzed. Ways to improve the marketing activity of the "4limes" enterprise with the help of logo redesign, the introduction of digital direct marketing tools and the holding of an online conference in partnership with Bitrix24 are proposed.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectпрямий маркетингen_US
dc.subjectмаркетингова діяльністьen_US
dc.subjectредизайнen_US
dc.subjectdigital-інструментиen_US
dc.subjectцифрова-агенціяen_US
dc.subjectmarketingen_US
dc.subjectdigital marketingen_US
dc.subjectdirect marketingen_US
dc.subjectmarketing activityen_US
dc.subjectredesignen_US
dc.subjectdigital toolsen_US
dc.subjectdigital agencyen_US
dc.titleРозвиток цифрового маркетингу підприємства «4Limes» та напрямки його удосконаленняen_US
dc.title.alternativeDevelopment of digital marketing of the "4Limes" enterprise and directions for its improvementen_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2_5197499981140864898.pdf525,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.