Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16687
Назва: Оцінка якості надання послуг в закладах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Уха»)
Інші назви: Evaluation of the quality of service provision in restaurant business establishments (on the example of the restaurant "Uha")
Автори: Калмакан, А.В.
Бібліографічний опис: Калмакан А.В. Оцiнка якостi надання послуг в закладах ресторанного господарства (на прикладi ресторану "Уха"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Анастасiя Вiталiївна Калмакан ; наук. кер. Iрина Миколаївна Єгупова. - ОНЕУ, 2023. - 83 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ресторан
економічна діяльність
якість послуг
заходи з покращення
restaurant
economic activity
quality of services
improvement measures
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота бакалавра складається з трьох розділів. Об’єктом дослідження в роботі виступає процес надання послуг в закладах ресторанного господарства. В роботі визначено зміст та роль послуг в закладах ресторанного господарства. З’ясовані чинники, що впливають на якість послуг громадського харчування. В роботі розглянуті методи оцінювання рівня якості послуг харчування. Проведено загальну характеристику ресторану «Уха». Проаналізовано виробничу та економічну діяльність ресторану «Уха». Надано оцінку якості надання послуг в ресторанні «Уха». В роботі обґрунтовані загальні рекомендації щодо підвищення якості послуг у ресторані «Уха». Наданні заходи щодо покращення якості послуг у ресторані «Уха».
The bachelor's qualification work consists of three sections. The object of research in the work is the process of providing services in restaurant business establishments. The work defines the content and role of services in restaurant business establishments. The factors that influence the quality of catering services are clarified. The methods for assessing the level of quality of catering services are considered. A general characterization of the restaurant "Uha" is carried out. The production and economic activities of the restaurant "Uha" are analyzed. An assessment of the quality of services in the restaurant "Uha" is provided. General recommendations for improving the quality of services in the restaurant "Uha" are substantiated. Measures to improve the quality of services in the restaurant "Uha" are provided.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Kalmakan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат Калмакан.pdf339,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.