Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16690
Назва: Інформаційні технології в маркетинговій діяльності підприємств готельного господарства (на прикладі готелю «Дерібас»)
Інші назви: Information technologies in the marketing activities of hotel enterprises (on the example of the hotel «Deribas»)
Автори: Луньова, К.С.
Бібліографічний опис: Луньова К.С. Iнформацiйнi технологiї в маркетинговiй дiяльностi пiдприємств готельного господарства (на прикладi готелю "Дерiбас"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Катерина Сергiївна Луньова; наук. кер. Сергiй Георгiйович Нездоймiнов. - ОНЕУ, 2023. - 79 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: маркетинг
маркетингова діяльність
інформаційні технології
діджиталізація
Інтернет
готель
marketing
marketing activity
information technologies
digitalization
Internet
hotel
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процеси здійснення маркетингової діяльності із використанням інформаційних технологій на підприємствах готельного господарства. Предметом дослідження є сукупність теоретичних та практичних положень щодо удосконалення діджиталізації маркетингової діяльності на підприємствах готельного господарства. Метою роботи є визначення шляхів удосконалення маркетингової діяльності на засадах діджиталізації в підприємствах готельного господарства. У роботі проаналізовано загальні поняття та сутність маркетингової діяльності на підприємствах готельного бізнесу. Аналізується стан господарської та маркетингової діяльності готелю «Дерібас». Оцінюється ефективність запропонованих заходів щодо удосконалення діджиталізації маркетингової діяльності готелю «Дерібас». За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження запропонованих заходів. Проаналізована їх ефективність, враховуючи розвиток сучасних маркетингових комунікаційних технологій.
The qualifying work consists an introduction, three chapters, conclusions and the list of sources used. The object of the study is the processes of marketing activities using information technologies at hotel enterprises. The subject of the study is a set of theoretical and practical provisions regarding the improvement of the digitalization of marketing activities at hotel enterprises. The purpose of the work is to determine ways to improve marketing activities on the basis of digitization in hotel enterprises. The work analyzes general concepts and the essence of marketing activities at hotel business enterprises. The state of economic and marketing activity of the Deribas Hotel is analyzed. The effectiveness of the proposed measures to improve the digitalization of the marketing activities of the Deribas Hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the proposed measures is substantiated. Their effectiveness is analyzed, taking into account the development of modern marketing communication technologies.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Luneva.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат, Луньова К..pdf265,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.