Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16693
Назва: Шляхи підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства
Інші назви: Ways to improve the quality of services at a restaurant business
Автори: Місакян В.Т.
Бібліографічний опис: Мiсакян В.Т. Шляхи пiдвищення якостi послуг на пiдприємствi ресторанного господарства: квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Вiкторiя Тiгранiвна Мiсакян; наук. кер. Валентина Григорiвна Захарчук. - ОНЕУ, 2023. - 81 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: готельно-ресторанна справа
оцінка якості
методи обслуговування
SWOT-аналіз
РЕSТ-аналіз
конкурентоспроможність
підприємство ресторанного господарства
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – роботи є процес обслуговування відвідувачів підприємства ресторанного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні положення щодо підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства «Grand Pettine». Мета кваліфікаційної роботи полягає у аналізі та розробленні заходів щодо підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства. У роботі досліджено теоретичні аспекти підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства. Аналізується стан господарської діяльності підприємства ресторанного господарства «Grand Pettine». Пропонуються заходи щодо підвищення якості послуг на підприємстві ресторанного господарства. За результатами дослідження обґрунтована доцільність впровадження наведених заходів та проаналізована їх ефективність
The qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of serving visitors of the restaurant business. The subject of the research is the scientific and practical regulations on improving the quality of services at the restaurant business enterprise "Grand Pettine". The purpose of the qualification work is to analyze and develop measures to improve the quality of services at the restaurant business. The theoretical aspects of improving the quality of services at a restaurant business are investigated in the work. The state of economic activity of the restaurant enterprise "Grand Pettine" is analyzed. Measures are proposed to improve the quality of services at the restaurant business. Based on the results of the study, the feasibility of the implementation of the above measures was substantiated and their effectiveness was analyzed.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Miskayan.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕФЕРАТ_Місакян_41гр_ГРС_2023_Б.pdf652,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.