Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16696
Назва: Управління ціноутворенням на ресторанних підприємствах (на прикладі ресторану «Варадеро»)
Інші назви: Management of pricing at restaurant enterprises (on the example of the Варадеро restaurant)
Автори: Нижня, Р.Р.
Бібліографічний опис: Нижня Р.Р. Управлiння цiноутворенням на ресторанних пiдприємствах (на прикладi ресторану "Варадеро"): квалiфiкацiйна робота на здобуття ступеня бакалавра: спец. 241 " Готельно-ресторанна справа " за освiтньо-професiйною програмою " Економiка та органiзацiя готельно- ресторанної справи" / Регiна Русланiвна Нижня; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ, 2023. - 68 c.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: ціна
цінова політика
ціноутворення
методи ціноутворення
ресторан
price
pricing policy
pricing
pricing methods
restaurant
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес управління ціноутворенням на ресторанних підприємствах. Предметом дослідження є науково-практичні питання управління ціноутворенням на ресторанних підприємствах на прикладі ресторану «Варадеро». Метою роботи є розробка проекту оптимізації ціноутворення ресторану «Варадеро». У роботі було висвітлено поняття та особливості ціноутворення у ресторанних підприємствах, фактори, що впливають на ціни у ресторанних підприємствах, а також методи ціноутворення у ресторанних підприємствах. Досліджено організаційно-економічну характеристику ресторану «Варадеро», проведено аналіз цінової політики ресторану «Варадеро», а також конкурентне середовище ресторану. За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження проекту оптимізації ціноутворення ресторану «Варадеро». Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.
sources. The object of the study is the process of pricing management at restaurant enterprises. The subject of the study is the scientific and practical issues of pricing management at restaurant enterprises using the example of the Варадеро restaurant. The purpose of the work is to develop a project to optimize the pricing of the Варадеро restaurant. The concept and peculiarities of pricing in restaurant enterprises, factors affecting prices in restaurant enterprises, as well as methods of pricing in restaurant enterprises were highlighted in the work. The organizational and economic characteristics of the restaurant "Варадеро" were studied, the price policy of the restaurant "Варадеро" was analyzed, as well as the competitive environment of the restaurant. Based on the results of the study, the feasibility of implementing the pricing optimization project of the "Варадеро" restaurant was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Nyzhnya.pdf
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Нижня.pdf245,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.