Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16703
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУрсу, В.В.-
dc.date.accessioned2023-09-14T07:30:38Z-
dc.date.available2023-09-14T07:30:38Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationУрсу В.В. Iнтернет-маркетинг пiдприємств готельного господарства на прикладi готелю "Старий Дуб": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 241 "Готельно-ресторанна справа" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя готельно-ресторанної справи" / Владислав Володимирович Урсу; наук. кер. Ольга Володимирiвна Шикiна. - ОНЕУ. - 64 с.en_US
dc.identifier.urihttp://local.lib/diploma/2023Ursy.pdf-
dc.description⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижчеen_US
dc.description.abstractКваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Об’єкт дослідження – процес впровадження інтернет-маркетингу на підприємствах готельного господарства. Предметом дослідження є науково-практичні питання впровадження інтернет-маркетингу на підприємствах готельного господарства на прикладі готелю «Старий Дуб». Метою роботи є генерація шляхів розвитку інтернет-маркетингу готелем «Старий Дуб». У роботі проаналізовано сутність та походження поняття інтернет-маркетинг, виявлено інструменти інтернет-маркетингу у готельному господарстві. Аналізується досвід застосування маркетингових прийомів готельними підприємствами у мережі Інтернет. Оцінюється ефективність проведення пропонованих заходів на території готелю «Старий Дуб». За результатами дослідження сформульована доцільність впровадження ряду заходів. Проаналізована ефективність, враховуючи прибуток та витрати на впровадження заходів.en_US
dc.description.abstractThe qualification work consists of an introduction, three sections, conclusions, and a list of used sources. The object of the study is the process of implementing Internet marketing at hotel enterprises. The subject of the research is the scientific and practical issues of the implementation of Internet marketing at hotel enterprises, using the example of the Stariy Dub hotel. The purpose of the work is to generate ways to develop Internet marketing by the Stary Dub hotel. The work analyzed the essence and origin of the concept of internet marketing, revealed the tools of internet marketing in the hotel industry. The experience of using marketing techniques by hotel enterprises on the Internet is analyzed. The effectiveness of the proposed activities on the territory of the "Stary Dub" hotel is evaluated. Based on the results of the study, the feasibility of implementing a number of measures was formulated. The effectiveness was analyzed, taking into account the profit and costs of implementing the measures.-
dc.language.isouken_US
dc.publisherОдеський національний економічний університетen_US
dc.subjectінтернет-маркетингen_US
dc.subjectготельen_US
dc.subjectпослугиen_US
dc.subject«Старий Дуб»en_US
dc.subjectудосконаленняen_US
dc.subjectinternet marketingen_US
dc.subjecthotelen_US
dc.subjectservicesen_US
dc.subject"Stary Dub"en_US
dc.subjectimprovementen_US
dc.titleІнтернет-маркетинг підприємств готельного господарства (на прикладі готелю "Старий Дуб")en_US
dc.title.alternativeInternet marketing of hotel enterprises (on the example of the "Stary Dub" hotel)en_US
dc.typeDiplomasen_US
Розташовується у зібраннях:Факультет міжнародної економіки*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
05. Реферат_Урсу.pdf250,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.