Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16712
Title: Розвиток франчайзингових відносин в туристичній діяльності ( на прикладі туроператора «Join UP!»)
Other Titles: Development of franchising relations in tourist activity (on the example of the tour operator "Join UP!")
Authors: Голубєв, Ю.С.
Citation: Голубєв, Ю.С. Розвиток франчайзингових вiдносин в туристичнiй дiяльностi на прикладi туроператора "Join up": квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242"Туризм" за освiтньою програмою"Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Юрiй Сергiйович Голубєв; наук. кер. Ганна Костянтинiвна Бедрадiна. - ОНЕУ, 2023. - 61 c.
Issue Date: 2023
Publisher: Одеський національний економічний університет
Keywords: туристичний оператор
франчайзинг
франчайзер
франчайзі
франчайзингова стратегія
tour operator
franchising
franchisor
franchisee
franchise strategy
Abstract: Об’єктом дослідження є процеси дослідження франчайзингових відносин в туристичній діяльності на прикладі туроператора «Join UP! Предметом дослідження є франчайзингова політика туристичного оператора «Join UP!». Метою даної роботи є аналіз розвитку франчайзингових відносин в туристичній діяльності (на прикладі туроператора «Join UP!). В першому розділі роботи було проаналізовано та доведено, що франчайзинг є важливим інструментом розвитку малого бізнесу й однією з найсучасніших моделей організації та здійснення підприємницької діяльності В другому розділі дослідження було надано загальну характеристику туроператора «Join UP!». Проаналізовано франчайзинговою політику туристичного оператора «Join Up!», яка пропонується на сьогоднішній день, виявлено позитивні та негативі сторони. В третьому розділі дослідження були намічені шляхи підвищення ефективності застосування франчайзингу в діяльності туристичного оператора «Join UP!». Визначені фактори від яких безпосередньо залежить ефективне функціонування туристичних мереж у системі франчайзингу нашої країни. Запропонована стратегія розвитку власної франчайзингової мережи туроператора.
The object of research is the processes of studying franchise relations in tourism on the example of the tour operator "Join UP! The subject of the study is the franchise policy of the tour operator "Join UP! The purpose of this paper is to analyze the development of franchise relations in tourism (on the example of the tour operator "Join UP!"). The first section of the paper analyzes and proves that franchising is an important tool for the development of small business and one of the most modern models of organization and implementation of entrepreneurial activity. The second section of the study provides a general description of the tour operator "Join UP! The franchise policy of the tour operator "Join Up!" which is offered today was analyzed and positive and negative aspects were identified. The third section of the study outlines ways to improve the efficiency of franchising in the activities of the tourist operator "Join UP!". The factors on which the effective functioning of tourist networks in the franchising system of our country directly depends areidentified. A strategy for developing the tour operator's own franchise network is proposed.
Description: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI: http://local.lib/diploma/2023Golubev.pdf
Appears in Collections:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Анотація Голубєв Ю..pdf539,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.