Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16715
Назва: Організація просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму(на прикладі туристичних фірм Полтавської області)
Інші назви: Organization of service and implementation of a tourist product within the tourism sector (on the example of travel companies in the Poltava region)
Автори: Дяченко, В.О.
Бібліографічний опис: Дяченко В.О. Органiзацiя просування та реалiзацiї туристичного продукту пiдприємствами сфери туризму на прикладi туристичних фiрм Полтавської областi: квалiфiкацiйна робота на здобуття освiтнього ступеня бакалавра: спец. 242 "Туризм" за освiтньою програмою "Економiка та органiзацiя туристичної дiяльностi" / Веронiка Олександрiвна Дяченко; наук. кер. Олена Леонiдiвна Михайлюк. - ОНЕУ, 2023. - 68 с.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Одеський національний економічний університет
Ключові слова: туристична діяльність
маркетинг в туризмі
просування та реалізація туристичного продукту в Полтавській області
tourism activity
marketing in tourism
provision and sale of a tourist product in the Poltava region
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження: теоретичні і практичні аспекти організації просування та реалізації туристичного продукту підприємствами сфери туризму Полтавської області У першому розділі «Теоретичні основи просування туристичного продукту» досліджується теоретичні основи просування туристичної діяльності,маркетингу в туризмі та реалізація туристичних послуг. У другому розділі «Аналіз особливостей процесу просування та реалізації туристичного продукту» проводиться аналіз світового,національного і регіонального процесу та специфіка просування та реалізації туристичного продукту. У третьому розділі «Напрямки організації процесу просування та реалізації туристичного продукту у Полтавській області» наводиться характеристика туристичних фірм Полтавської області та напрямки просування туристичного продукту через соціальні мережі.
Object of research: enterprises in the field of tourism of the Poltava region. Subject of research: theoretical and practical aspects of organizing the promotion and sale of a tourist product by tourism enterprises in the Poltava region. The first section "Theoretical foundations of tourism product promotion" examines the theoretical foundations of tourism promotion, marketing in tourism and implementation of tourist services. In the second section "Analysis of the peculiarities of the process of promotion and realization of the tourist product" the analysis of the global, national and regional process and the specifics of the promotion and realization of the tourist product is carried out. The third section "Directions of the organization of the process of promotion and realization of the tourist product in Poltava region" describes the characteristics of tourist companies of the Poltava region and the directions of promotion of the tourist product through social networks.
Опис: ⬇️ Доступ до роботи тільки на території бібліотеки ОНЕУ, для переходу натисніть на посилання нижче
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://local.lib/diploma/2023Dyachenko.pdf
Розташовується у зібраннях:Центр заочної та вечірньої форм навчання*

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
реферат Дяченко В..docx (1) (2).pdf498,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.